Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@00:38:29 GMT

۳ کشور دارای بیشترین بیکار جهان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۲۹۶۰

نشریه وچرنی کرواسی نوشت که افغانستان و کنیا نیز به لحاظ میزان بیکاری در رده های بعدی جهانی قرار دارند.

بسیاری از سازمان های آمار کشورهای جهان، از داده های مربوط به آمار بیکاری، استفاده می کنند که در تارنماهای اقتصادی World Top ۲۰ منتشر شده است.

بر اساس تعداد افرادی که نام آنان در اداره کاریابی بوسنی و هرزگوین ثبت شده، بیش از ۴۰ درصد کل جمعیت این کشور اروپایی بیکار هستند، اما با توجه به شاخص نیروی کار، میزان بیکاری در این کشور بالغ بر ۲۷ درصد است که اغلب از این آمار در گزارش های رسمی بیکاری در بوسنی و هرزگوین استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس منابع ذکر شده، می توان اشاره کرد که قطر با ۰.۱۰ درصد، پائین ترین نرخ بیکاری را در جهان دارد و به دنبال آن کامبوج و بلاروس در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

اداره آمار جمهوری صربستان اعلان کرد که نرخ بیکاری این کشور در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۱۲.۹ درصد بوده که در همین دوره زمانی نسبت به سال ۲۰۱۶ میلادی، ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

بنا بر این آمار، نرخ بیکاری در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ در میان مردان صربستان بالغ بر ۱۲ درصد و در میان بانوان ۱۴ درصد ارزیابی شده است. این آمار همچنین نشان می دهد که نرخ بیکاری در سنین ۲۵ تا ۳۴ سالگی رو به کاهش و در سنین بالاتر از ۵۵ سال رو به افزایش است.

روند بیکاری در صربستان به خاطر جذب سرمایه گذاران خارجی به این کشور به صورت سالانه روند نزولی دارد. آمار نشان می دهد که صربستان در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی ۶۲۲ نفر بیکار داشته که این میزان نسبت به سال ۲۰۱۶ میلادی ۹ درصد کاهش یافته است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: سال گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشت.


دکتر علی عباسی افزود: در سال ۱۴۰۲ از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج در استان ۱۲۵ نفر مرد و مابقی زن هستند.

بابل دارای بیشترین جان باخته
در این مدت شهرستان‌های بابل با ۳۷، ساری و میاندرود با ۲۸ و آمل با ۲۶ فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج در شهرستان‌های بهشهر و عباس آباد هر کدام ۲ فوتی گزارش شده است.

شهریور بیشترین فوتی
بر اساس این گزارش شهریور با ۲۳، مهر با ۲۰ و آذر با ۱۹ مورد بیشترین فوتی و خرداد، تیر هر کدام با ۱۰ مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

ضرورت اعمال تدابیر سختگیرانه برای جلوگیری از توزیع قرص برنج

عضو شورای قضایی استان خاطر نشان کرد: هر چند در سال‌های گذشته و طبق آمار‌های موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم بنابراین برای کاهش مرگ و میر با قرص برنج به گونه‌ای باید اقدام کرد که به آسانی و سهولت در دسترس مردم قرار نگیرد و برای مصارف خاص این قرص باید آن را از مجاری مناسب تهیه کرد و به گونه‌ای عرضه آن باید محدود شود نه اینکه افراد به راحتی بتوانند آن را از مغازه‌ها تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران