Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات امنیتی افغان اعلام کردند که چندین مهاجم انتحاری به فرماندهی پلیس شهرستان «سپین‌بولدک» در ولایت قندهار حمله کردند. ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، چهار مهاجم انتحاری شب گذشته به مرکز فرماندهی پلیس در شهرستان مرزی «سپین‌بولدک» حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ضیادرانی» سخنگوی فرماندهی پلیس ولایت قندهار به «صدای‌آمریکا» گفت: در نتیجه این حمله 6 نیروی پلیس مرزی درمرکز فرماندهی پلیس این شهرستان کشته شدند.

بر اساس این گزارش، نخست یک مهاجم انتحاری خود را در ورودی ساختمان فرماندهی پلیس منفجر کرده و چند مهاجم دیگر نیز وارد فرماندهی پلیس شده است.

مسئولیت این حمله را گروه طالبان به عهده گرفت.

طالبان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چهار نفر از مهاجمان انتحاری وابسته به این گروه با استفاده از لباس نظامی به مرکز فرماندهی پلیس حمله کردند و ده‌ها نیروی پلیس مرزی را کشته‌اند.

این گروه تصریح کرد: حمله زمانی صورت گرفته است که نیروهای پلیس مرزی در این شهرستان مشغول خوردن شام بودند.

مرکز فرماندهی پلیس شهرستان سپین‌بولدک ولایت قندهار که در چهار کیلومتری مرز پاکستان قرار دارد پیش از این نیز بارها هدف حملات گروهی طالبان قرار گرفته است.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در نیم فصل مسابقات 8 گل به ثمر رسانده بود در 8 بازی نیم فصل دوم تنها 2 گل به ثمر رساند تا با روزهای اوج خود فاصله داشته باشد.

او در تمرین امروز سپاهان پا به توپ شد و با انگیزه بالایی به تمرین پرداخت، اسدی در بازی با پرسپولیس به عنوان جانشین به میدان آمد و با توجه به مصدومیتی که برای او ایجاد شده بود نتوانست به طور کامل در زمین حضور داشته باشد اما با رفع مصدومیت به نظر می‌رسد که در بازی با استقلال خوزستان به ترکیب اصلی این تیم باز گردد.

ستاره خط حمله سپاهان علاوه بر حضور موثر در خط حمله این تیم با جنگدگی در میانه میدان، بازگشت به عقب و بازیسازی از عقب زمین و حرکت به نقاط مختلف زمین باعث می‌شود تا دیگر بازیکنان این تیم از پرس مدافعان حریف خارج شوند و نقش محوری و کلیدی در تفکرات تاکتیکی مورایس دارد.

اسدی در پنج بازی اخیر برای سپاهان موفق به گلزنی نشده و زوج او در خط حمله شهریار مغانلو با فاصله نسبت به او در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و فاصله 4 گله بین آنها ایجاد شد.

دیدار سپاهان و استقلال خوزستان دوشنبه ساعت 18:10 در ورزشگاه خانگی طلایی‌پوشان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • عضو ارشد حماس: حمله اشغالگران به «رفح» مسیر مذاکرات را تغییر نخواهد داد
  • پاکستان: حمله به مهندسان چینی در افغانستان طراحی شده بود
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)