Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی‌که رئیس حزب مردم اعلام کرده بود تمام احزاب به جز ما با اختلافات درونی روبرو هستند، اولین عزل یک چهره مشهور این حزب توسط زرداری صورت گرفت. ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

به‌گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، آصف علی زرداری طی سخنرانی خود به مناسبت پایان کار 52 نماینده سنای پاکستان خبر از عزل سخنگوی ویژه خود داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس حزب مردم تاکید کرد: این تصمیم پس از آن گرفته شده است که فرحت الله بابر سخنانی علیه منافع حزب بیان کرده است.

وی گفت: به‌زودی سخنگوی جدید خود را مشخص می‌کنم، و مانع ایجاد اختلاف میان اعضای حزب خواهم شد.

نفیسه شاه دیگر عضو ارشد حزب مردم نیز با تایید این خبر گفت: فرحت الله بابر خود استعفا کرده بود و زرداری فقط استعفای او را پذیرفت.

گفته می‌شود بابر همچنان به عنوان یکی از اعضای مهم حزب مردم به کار خود ادامه داده و قصد ترک این حزب را ندارد.

این اتفاقات پس از آن رخ داد که سخنگوی سابق زرداری طی یکی سخنرانی اعلام کرد: حزب مردم قدرت خود در سنا را از دست داده و انتخابات اخیر موفقیتی برای این حزب به همراه نداشته است.

عزل این چهره مشهور در حالی  اتفاق می‌افتد که چندی پیش رهبر حزب مردم اعلام کرده بود همه احزاب به جز حزب مردم با مشکلات درونی روبرو هستند.

بلاول بوتو تصریح کرده بود: حزب مردم دچار هیچ مشکلی نیست که سبب تجزیه یا نابودی این حزب شود ولی دیگر احزاب پاکستانی با این چالش بزرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.


برگزاری دوم انتخابات به صورت مکانیزه در حوزه انتخابیه قائم شهر


دکتر قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و رییس ستاد انتخابات استان با همراهی مولائی قرا فرماندار شهرستان قائم شهر از کلاس آموزش فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات به صورت مکانیزه و تمام الکترونیک در فرمانداری شهرستان قائم شهر بازدید کرد.

مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر با رقابت چهار کاندیدا جهت کسب ۲ کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸ شعبه برگزار می‌شود.

دور دوم انتخابات بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای در حال ارائه است.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی