Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - شرکت امدادخودروایران در آستانه سفرهای نوروزی با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن هشدار به هموطنان به‌ویژه مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو در خصوص فعالیت شرکت‌های غیرمجاز امدادی، یادآور شد که تمامی خودروهای تولیدی این شرکت در دوره گارانتی، از خدمات پس از فروش رایگان از جمله خدمات امدادی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اطلاعیه شرکت امدادخودروایران آمده است: در آستانه تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، مشاهده شده فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی برخی انجمن‌ها و شرکت‌های متفرقه افزایش پیدا کرده و با عناوین اغلب نادرست، سعی در دریافت وجه به اشکال مختلف از هموطنان دارند. حال آنکه در برابر دریافت این وجوه، خدمات خاص یا مناسبی به دارندگان خودرو نیز ارائه نمی‌شود

شرکت امدادخودروایران ضمن هشدار و آگاهی به هموطنان به‌ویژه دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از آنان خواست تا تحت تاثیر این اقدامات و تبلیغات کاذب قرار نگرفته و در صورت نیاز، خدمات امدادی را تنها از طریق شماره تماس سراسری096440 مطالبه کنند.

لازم به تاکید است که خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از جمله خدمات امدادی، در دوره گارانتی محصولات کاملا رایگان بوده و دارندگان خودرو در دوسال نخست پس از خرید محصول می‌توانند بدون پرداخت وجه، از خدمات امدادی شرکت امدادخودروایران استفاده کنند. این خدمات شامل خدمات بالینی و حمل است و پس از اتمام دوره گارانتی خودرو نیز، تمامی خدمات طبق تعرفه‌های مصوب این شرکت به مشتریان ارائه خواهدشد.  

به منظور جلوگیری از سواستفاده احتمالی امدادهای متفرقه، کلیه ناوگان امداد شرکت امدادخودروایران منقوش به دورنویسی مشخص با برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغ‌گردان بوده که پیش از رسیدن امدادگر، مشخصات خودروی امدادی و کد امدادگر از طریق پیامک برای امدادخواه ارسال می‌شود.

پس از پایان عملیات امدادی، ضمن ارائه فاکتور رسمی شرکت امدادخودروایران، پیامکی نیز حاوی شرح اقدامات صورت گرفته برای مشتری ارسال و در صورت عدم رضایت از خدمات انجام شده، مراتب را از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک اعلام و پیگیری کنند.

دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز و در کلیه نقاط کشور از طریق شماره تلفن سراسری با مرکز پاسخگوئی گروه صنعتی ایران‌خودرو تماس گرفته و درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.

در پایان لازم به ذکر است که شرکت امداد خودرو ایران با بیش از دو هزار ناوگان امدادی آماده اجرای طرح جشنواره خدمات نوروزی در سراسر کشور است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اعلام آماده‌باش به همه تیم‌های امدادی دستگاه‌های خدمات‌رسانی استان در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان در روز پنجشنبه خبر داد. - اخبار استانها -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از اعلام آماده‌باش مدیریت بحران استانداری اصفهان به همه تیم‌های امدادی دستگاه‌های خدمات‌رسانی در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان در روز پنجشنبه خبر داده و اظهار داشت: بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در سطح استان شاهد فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی و محلی خواهیم بود و همچنین روز پنجشنبه در همه مناطق استان بارش‌های رگباری را خواهیم داشت و بر همین اساس مرخصی نیروهای امدادی لغو شده است.

وی افزود:  بارش‌های هفته گذشته در مناطق شمال و شرق استان منجر به وقوع سیلاب‌های محلی و جمع شدن رسوبات در مسیر رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه مناطق فوق به دلیل رطوبت خاک مستعد وقوع سیلاب‌های محلی هستند،  مدیریت بحران استان از اداره راهداری، شهرداری‌ها، آب منطقه‌ای، بخشداری‌ها و دهیاران و سایر دستگاه‌های مرتبط خواستار بازگشایی مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تخلیه رسوب از دهانه پل‌ها، تقویت و باسازی سیل بندها، آزادسازی هر گونه تصرف در مسیل‌ها، جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در معابر و زیرگذرها شد.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد فوق تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه استهلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است

شیشه‌فروش تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تامین اقلام ضروری و پیش‌بینی ظرفیت‌های اسکان ضروری دانسته و گفت: از شهروندان درخواست داریم که در این مدت از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای شمال و شرق استان و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی با اشاره به لزوم پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه‌های پلیس در جاده‌ها گفت: حفاظت محصولات و سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها واحدهای دام و طیورو شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران امری ضروری است و تخلیه اضطراری سکونت‌گاه‌های روستاهای در معرض سیل باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/170/.

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر