Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

هادی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان با تاکید بر معرفی اثربخشی و کارآمدی اقدامات چندین ساله پیمانکاران و مهندسان راه و شهرسازی در دومین همایش جایزه دادمان، گفت: امیدوارم همایش جایزه دادمان بین المللی شود و نقش جدی در نشان دادن رشد و توسعه صنعت راه و شهرسازی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هادی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان در اختتامیه دومین همایش جایزه دادمان در سالن اجلاس سران، ضمن تقدیر و تشکر از انجمن متخصصان ایران، وزارت راه و شهرسازی و همچنین تمامی افرادی که در برگزاری هرچه بهتر همایش یاری کردند، گفت: یکی از موضوعاتی که شهید دادمان بر روی آن تاکید داشتند بحث تحقیق و توسعه بود و به همین دلیل نیز معاونت تحقیق و توسعه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزند شهید رحمان دادمان ادامه داد:  همایش‌هایی از جمله همایش جایزه دادمان می‌تواند در حوزه های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی، موثر و مفید واقع شود زیرا که تنها راه نجات کشور تحقیق و توسعه و اهمیت دادن به آن است و این موضوع به ویژه در موضوعات و اقدامات مدیریتی کشور حائز اهمیت است.

هادی دادمان افزود: دومین همایش جایزه دادمان اثربخشی و کارآمدی اقدامات چندین ساله مدیران زحمتکش و مجموعه پیمانکاران و مهندسان را در حوزه اقتصاد به بالاخص راه و شهرسازی نشان می‌دهد. در این وانفسا که به برخی از ناکارآمدی ها در برخی از حوزه ها پرداخته می شود این دست همایش‌ها می‌تواند به بروز و ظهور و همچنین نشان دادن توانمندی مهندسان و فعالان اقتصادی و اجتماعی کمک قابل توجهی کند.

وی تصریح کرد: با این دست از همایش‌ها می‌توانیم کارآمدی مهندسان و فعالان اقتصادی را نشان دهیم و به کشور و همچنین جامعه جهانی نشان دهیم که نظام جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در پروژه‌های مهندسی و علمی نقش موثر ایفا کند و حرفی برای گفتن در سطح بین‌المللی دارد.

دادمان همچنین گفت: امیدوارم همایش جایزه دادمان بین المللی شود و نقش جدی در نشان دادن رشد و توسعه صنعت راه و شهرسازی ایفا کند.

وی ادامه داد: ان شاء الله موفقیت و تاثیرگذاری حوزه های راه و شهرسازی افزون شود و همگی شاهد توفیقات بیشتر در این زمینه در سراسر کشور باشیم.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- مهدی رجبعلی با اشاره به این که هایما اس7 پرو، پنجمین محصولی است که سال گذشته و در همکاری با هایما، پروژه بهبود کالیبراسیون با اقلیم ایران برای آن آغاز شد، عنوان کرد: این محصول دارای موتور جدید توربو با تزریق مستقیم (GDI) است که از سال گذشته تا کنون تغییرات کالیبراسیون این محصول در حال انجام است.
وی با اشاره به برنامه‌های ایپکو برای سال جاری، اظهار کرد: از طریق شرکت در نمایشگاه‌های مختلف تلاش می‌شود تا در کنار محصول هایما و تجربه‌ای که از ارایه خدمات مهندسی به این برند کسب شده است، به سایر بازارهای بالقوه ورود کرده و خدمات ارایه کنیم.
 رجبعلی افزود: از سوی دیگر، از سال ۱۴۰۱ تا کنون در ایپکو طراحی و توسعه سامانه مدیریت موتور(EMS)، کالیبراسیون و توسعه رایانه موتور ایران خودرو (IKECU) پیش برده می‌شود؛ در تلاش هستیم تا برای رایانه موتور (ECU) ، سامانه مدیریت الکترونیکی موتور (EMS) و ایرادیابی قوای محرکه نیز بتوانیم بازاریابی مناسبی انجام دهیم.
 مدیرعامل شرکت ایپکو خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۹ تا کنون و با تکیه بر دانش متخصصان و کارشناسان داخلی، توانسته‌ایم درآمد ارزی قابل توجهی از محل فروش خدمات مهندسی کسب کنیم.
 وی هم‌چنین با اشاره به حضور ایپکو در نمایشگاه ایران اکسپو در سال جاری، یادآور شد: این مجموعه با رویکرد صادرات خدمات فنی-مهندسی در زمینه طراحی و توسعه قوای محرکه و آزمون های موتوری و هم‌چنین کالیبراسیون و توسعه نرم‌افزار و سخت افزار مدیریت هوشمند خودرو در نمایشگاه ایران اکسپو حضور داشت.

دیگر خبرها

  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود