Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیشکسوتان تخریب‌چی دوران دفاع مقدس استان‌های جنوب کشور در یاسوج خبر داد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند پیش از ظهر امروز در نشست با رسانه‌ها از برگزاری همایش پیشکسوتان تخریب استان‌های جنوب کشور در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این همایش ساعت 9 و 30 دقیقه فردا همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) با حضور رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس در وظیفه تخصصی تخریب حضور داشتند در سالن سینما انقلاب یاسوج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره داشت و افزود: گردهمایی رزمندگان تخریب‌چی دفاع مقدس بعد از سال‌ها، پرورش روحیه تکریم، ایثار و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و به‌ویژه نسل جوان و استفاده از تجریبات این عزیزان که خالق صحنه‌های بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس بودند از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گسترش و ترویج فرهنگ مجاهدت، ایثار و شهادت را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: در پایان همایش نیز از 110 تا 130 نفر از این رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

آسمند از برگزاری پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر  و مقاومت در استان خبر داد و گفت: این جشنواره ساعت 9 و 30 دقیقه روز 21 اسفندماه در سالن اجتماعات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

وی مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره را الگوسازی در رابطه با شخصیت بارز و والای حضرت زهرا(س) در ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی عنوان و بیان کرد: زنان در دوران دفاع مقدس هم نقش حمایتی و هم نقش رزمی و پشتیبانی داشتند و تجلیل از مقام شامخ زن و مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس از دیگر اهداف مهم برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تبیین نقش مادرانه حضرت زهرا(س)، جریان‌سازی فرهنگی و پرروش روحیه ایثار و شهادت در بین زنان، ارائه الگوی عملی و دست‌یافتنی از سیره فاطمی، انسجام‌بخشی فعالیت‌های زنان در دوران دفاع مقدس در سازمان‌ها، نهادها و ادارات را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

آسمند همچنین از نام‌گذاری 20 اسفندماه به عنوان روز راهیان نور خبر داد گفت: این روز امسال در یک گردهمایی سراسری در خرمشهر پاس داشته می‌شود.

وی بیان کرد: امسال اعزام 13 هزار و 500 نفر در قالب 33 کاروان از استان کهگیلویه و بویراحمد به اردوهای راهیان نور در دستورکار قرار گرفته بود که تعداد زیادی از این کاروان‌ها اعزام و مابقی در مدت باقیمانده تا 20 فروردین‌ماه 97 اعزام می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اردوهای راهیان نور را بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور عنوان کرد که با هدف تقویت روحیه انقلابی و مجاهدت، استخراج گنج جنگ و تقویت جبهه فرهنگی برگزار می‌شود و گفت: کاروان‌های اعزامی به اردوهای راهیان نور از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد