Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@03:41:25 GMT

رقص دختران مقابل شهردار یک هنجار شکنی اتفاقی نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۳۴۷۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش بانوان شاغل شهرداری تهران که روز سه‌شنبه با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی برگزار شد، با رقص دختران و آواز زنان همراه بود. این موضوع، واکنش‌های انتقادی بسیاری را در پی داشت.

حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این باره به خبرنگار فارس گفت: تا آنجا که بنده مطلع هستم سازمان فرهنگی هنری در این رویداد دخالتی نداشته است و آن را نقد و محکوم می‌کنم و از دستگاه قضا هم انتظار پیگیری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنده اساساً این هنجارشکنی را اتفاقی نمی‌دانم، چون در برنامه‌هایی که شهردار حضور می‌یابد، ملاحظات خاصی از سوی اطرافیان و نزدیکان او وجود دارد و کوچکترین موضوعات هم رصد می‌شود. بنابراین حرکات موزون دختران یک اتفاق نبوده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: با نگاهی به صفحه فرهنگ کشور در می‌یابیم مباحثی مانند «لفظ اختیاری و اجباری برای حجاب، حضور زنان در ورزشگاه‌ها، بازی ورزشکاران با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس و ...» یک جریان است و معتقدم سیستم قضایی کشور باید این جریان را بشناسد و همانطور که دادستان محترم تهران گفتند، تعقیب شود.

ناصری‌پور با اشاره به تجربه چندماهه‌اش در مدیریت جدید شهرداری تهران گفت: معتقدم یک جریان خاص در فضای فرهنی کشور در حال پیگیری است. به عنوان نمونه، برنامه‌های نوروزی امسال شهرداری روی نوروز باستانی متمرکز است که درست است و اشکالی هم ندارد، اما نباید فقط به آن پرداخت؛ چون نوروز امسال با ایام مبارک ماه رجب و سنت حسنه اعتکاف همراه است.

این کارشناس فرهنگی خاطرنشان کرد: چندان امیدی به دستگاه‌های متولی فرهنگی کشور نیست، بنابراین باید به ندای «آتش به اختیار» رهبر انقلاب لبیک گفت و «کار فرهنگی خودجوش و تمیز» را گسترش داد.

ناصری‌پور در پایان تأکید کرد: در آینده نه چندان دور، بسیاری موضوعات و مطالب فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مدیریت شهری و کشور را خواهم گفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟