Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری چک تمایل خود را برای انتقال سفارت کشورش از تل‌آویو به قدس ابراز و تاکید کرد که این مساله برای وی در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، میلوش زمان، رئیس جمهوری چک گفت: تصمیم در این خصوص برعهده دولت است و من تمایل دارم که به روند انتقال سفارت کشورمان از تل‌آویو به قدس سرعت بخشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های جمهوری چک گزارش داده‌اند که اواخر فوریه سال جاری میلادی یک کارگروه نظارتی در اسرائیل تشکیل جلسه داده تا از اقدام انتقال سفارت جمهوری چک از تل‌آویو به قدس حمایت کند. در این تصمیم‌گیری رئیس انجمن تجارت خارجی جمهوری چک نیز حضور داشت.

یکی از روزنامه‌های جمهوری چک گزارش داده که در حال حاضر هیچ ساختمان مناسبی در قدس برای سفارت جمهوری چک پیدا نشده و وزارت امور خارجه این کشور پس از رایزنی با مقامات اتحادیه اروپا فعلا مخالفت خود را با انتقال این سفارتخانه ابراز کرده است.

دنیل مرون، سفیر اسرائیل در جمهوری چک گفت: جمهوری چک یکی از نزدیکترین متحدان اسرائیل در اروپاست و شخص میلوش زمان یکی از دوستان واقعی مردم اسرائیل محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو معاهده «کمپ دیوید» را نقض کرد/ شوک بزرگ برای مصر

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر «سام یوسف» تحلیلگر، پژوهشگر و نویسنده برجسته مصری آمریکایی با انتشار یک پست در پلتفرم ایکس نوشت: حمله اسرائیل به گذرگاه رفح یک شوک بزرگ برای تمام مصری‌ها بود.

وی افزود: ارتش اسرائیل معاهده کمپ دیوید را به صورت آشکاری زیر پا گذاشته و در حال درگیری نزدیک گذرگاه رفح است. صهیونیست‌ها از محور فیلادلفیا عبور کرده اند. این در حالی است که ارتش مصر تاکنون در برابر نقض حاکمیت این کشور هیچ واکنشی نشان نداده است.

سام یوسف اضافه کرد: ارتش اسرائیل در برابر چشمان همگان حاکمیت مصر را نقض کرد و تمام خبرگزاری‌ها این خبر را منتشر کردند. این واقعاً یک فاجعه است.

کد خبر 6099187

دیگر خبرها

  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • بهانه های بنی اسرائیلی تل آویو برای کارشکنی در توافق جدید
  • تل‌آویو معاهده «کمپ دیوید» را نقض کرد/ شوک بزرگ برای مصر
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست