Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@08:58:44 GMT

دستگیری باندجعل بیمه و پولشویی ۱۹ میلیاردی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۶۰۶۷

دستگیری باندجعل بیمه و پولشویی ۱۹ میلیاردی

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری باند پنج نفره ای که با دریافت خسارت دیه بیمه عمر با مدارک جعلی و صوری 19 میلیارد و 980 میلیون ریال پولشویی کرده بودند، خبر داد.

سردار نورعلی یاری گفت: اعضای این باند با تهیه و ارائه اسناد و مدارک جعلی موفق به دریافت چک های پرداخت خسارت بیمه عمر به مبلغ 19 میلیارد و 980 میلیون ریال شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی یادآور شد: متهمان به منظور پنهان ماندن عواید حاصل از فعالیت های مجرمانه و تحصیل مال نامشروع با طرح و نقشه قبلی افرادی را که اغلب بی سواد یا کهنسال بوده را شناسایی کرده و با اخذ وکالت از آنان و افتتاح حساب بانکی به نام آنها پس از دریافت خسارت بیمه عمر، مبالغ را به حساب های افتتاح شده واریز و در فرصتی دیگر آن را برداشت و به حساب خود انتقال می دادند.

وی تاکید کرد: با هماهنگی قضایی، متهمان به پلیس آگاهی دلالت و اقدامات لازم در خصوص انسداد حساب های بانکی آنان و وصول وجوه تحصیل شده انجام شده و در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

فرمانه انتظامی استان ایلام گفت: در راستای مبارزه با پولشویی و در پی اطلاع واصله از اداره کل بازرسی استان با هماهنگی قضایی، پرونده این باند به پلیس آگاهی ارسال و توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس مورد بررسی قرار گرفت.

سردار یاری از مردم خواست: به هیچ وجه مدارک هویتی خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و پولشویان قرار نگیرند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد