Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یحیی عسگری‌پور بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل با اشاره به اینکه قیمت هتل آپارتمان‌ها در ایام عید افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: براساس نشست با هتل داران منطقه قرار شد قیمت هتل آپارتمان‌ها بین ۴۵ تا ۹۰ هزار تومان باشد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۵۰ خانه مسافر و هتل آپارتمان در امام‌زاده عبدالله فعالیت می‌کنند، افزود: ۷ مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری‌پور با بیان اینکه امام‌زاده عبدالله دارای نعمت‌های خدادادی همانند جنگل، رودخانه، کوهستان و با دارا بودن محور هراز مقصد بسیاری از گردشگران است، گفت: وجود آستان مبارک امام‌زاده عبدالله در شهر از مهم‌ترین عوامل حضور مسافر است که در این راستا تمام تلاش را جهت آمادگی شهر برای حضور مسافران نوروزی باید کرد.

بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل نریختن زباله توسط مسافران در مسیر جاده را امری مهم‌تر از جمع‌آوری آن دانست و افزود: با کمک راه و شهرداری به دنبال این هستیم تا محیطی زیبا و سبز و عاری از زباله برای مسافران نورزی آماده کنیم.

وی خواستار برخورد جدی و توقف دستگاه نقلیه‌ای که زباله را در کنار جاده خالی می‌کند شد.

عسگری‌پور با اشاره به تردد ۴ میلیون نفر از امام‌زاده عبدالله، گفت: به دنبال این هستیم که دیگر آمل گذر نباشیم و مسیر مسافران به آمل منتهی شود.

وی خواستار بهره‌برداری اصولی و حفاظت از طبیعت و جنگل شد وگفت: همه به دنبال حفظ طبیعت هستیم و باید با یک‌دلی و نقد منصفانه کنار یکدیگر بنشینیم و همدیگر را یاری دهیم.

انتهای پیام/آ

قیمت هتل آپارتمان‌ها در ایام عید افزایش پیدا نمی‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.   در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.   حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟