Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سلمان خدادادی  آرامش و امنیت کشور را در گرو رفع آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار داشت: فقر و گرانی و بیکاری از معضلات امروز کشور است.

وی از تشکیل مستمر جلسات آسیب‌های اجتماعی هر شش ماه یک‌بار در حضور رهبری و با حضور مسئولان همه قوا خبر داد و گفت: تشکیل چنین جلساتی نشانگر توجه حضرت آقا به این موضوع بوده و این جلسات ساعت‌ها در حضور رهبری ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدادادی بیکاری، مفاسد اجتماعی، طلاق و حاشیه‌نشینی را از موضوعات مطرح شده در جلسات آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و گفت: متاسفانه حاشیه‌نشینی هم امروز به یکی از معضلات اجتماعی تبدیل شده و اگر در آسیب‌های اجتماعی به حاشیه‌نشینی هم توجه نکنیم می‌تواند از خط قرمز هم رد شود.

نماینده مردم ملکان در مجلس از حاشیه‌نشین‌ها به عنوان خانواده‌های متدین و فعال کشور یاد کرد و اظهار کرد: منتهی این افراد امروز به لحاظ قرار گرفتن در محیط‌های ناسالم و آلوده و خانه‌های کم مقاوم در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

وی با اشاره به محدودیت منابع دولتی و مشکلات زیاد موفقیت را در شهرهایی دانست که استارت کارها را بزنند و منتظر منابع دولتی نباشند.

خدادادی با بیان اینکه مسوولان عالی‌رتبه کشور نیز شخصا در مسئله بهسازی بافت‌های فرسوده دارد شده‌اند افزود: قطع یقین به جهت حساسیت موضوع اعتبارات و منابعی نیز در این خصوص اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه آمادگی کمیسیون اجتماعی مجلس را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و به خصوص بهسازی بافت‌های فرسوده و رفع حاشیه‌نشینی شهرها اعلام کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان

اسماعیل تیموری گفت: طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و با حمایت مدیریت شهری و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از امروز در محلات (جامی، شهریار، حافظ، خیام و کیانشهر) گرگان آغاز شد.

او افزود: برگزاری کلاس‌های مشاوره خانواده، فردی، حقوقی و ... که دسترسی مردم به آن‌ها سخت است و همچنین برگزاری کارگاه‌های متعدد در حوزه آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های مربوط به چهارشنبه‌های اجتماعی است.

تیموری ادامه داد: ایجاد غرفه‌های فروش محصولات صنایع دستی و همچنین برگزاری جشن هزار نفری از دیگر برنامه‌های چهارشنبه‌های اجتماعی است.

او گفت: چهارشنبه‌های اجتماعی در قالب ۴۶ محله و در ۱۲ مرحله تا پایان سال برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند