Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: سیف‌الله ابوترابی، در آستانه‌ی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، اظهار کرد: در ۱۰۰ سالی که از تأسیس سازمان ثبت احوال کشور می‌گذرد، همواره نام مبارک فاطمه محبوب‌ترین نام نزد ایرانیان بوده است.همچنین در این مدت بیش از ۱۴.۵ میلیون شناسنامه برای افرادی صادر شده که نام‌ها و القاب حضرت فاطمه را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بیشترین فراوانی در این میان متعلق به نام فاطمه با نزدیک به ۵ میلیون فراوانی و پس از آن زهرا با فراوانی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار، معصومه ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار و مرضیه با فراوانی ۵۰۰ هزار است.
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در سال‌های اخیر مادران و پدران خوش ذوق ایرانی ترکیبات زیبایی با نام‌ها و القاب مبارک حضرت فاطمه برای فرزندان خود نظیر فاطمه جان، فاطمه‌تمنا، فاطمه جانا، یگانه فاطمه، فاطمه یکتا، هدیه فاطمه، نور فاطمه، سلاله زهرا، ستایش زهرا، مهربان زهرا و معصومه مه یاس انتخاب کرده‌اند.
ابوترابی در پایان صحبت‌هایش گفت: اولین شناسنامه‌ رسمی صادر شده در کشور متعلق به فردی به نام فاطمه خانم ایرانی بود.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد

به گزارش پارس نیوز؛  روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان