Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با بیان اینکه صادرات سنگ خام طبق روال گذشته و بدون محدودیت انجام می‌شود، گفت: با توجه به مشکل تامین آب تصفیه شده برای واحدهای تولیدی گُل به روش هیدروپونیک، مقرر شد مبلغ ۳ میلیارد ریال از منابع استانی برای ایجاد یک واحد تصفیه خانه تخصیص یابد تا مشکلات این واحدها برطرف شود.

ایران آنلاین / «سیدعلی آقازاده» در حاشیه برگزاری هفتاد و دومین جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در شهر محلات گفت: پیرو قول ماه گذشته به فعالان اقتصادی شهرستان محلات، جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان در محلات تشکیل و در این جلسه تلاش کردیم مشکلات واحدهای صنعتی و فعالان اقتصادی را مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه تصمیمات خوبی با حضور مدیرکل صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در راستای حل مشکلات صنعت سنگ و گل و گیاه محلات اتخاذ شد که هدف نهایی از این تصمیمات حل مشکلات واحدهای صنعتی و ایجاد رونق اقتصادی است.
آقازاده با اشاره به مشکل موجود در حوزه صادرات سنگ این شهرستان افزود: یکی از مشکلات واحدهای معدنی شهرستان وجود محدودیت‌هایی در زمینه صادرات سنگ خام(کوپ) بود که در این زمینه مقرر شد صادرات طبق روال گذشته و بدون محدودیت صورت بگیرد. البته شرطِ صادراتِ بدون محدودیت، نبود مشکل در تهیه مواد خام معدنی برای واحدهای فرآوری سنگ است.
استاندار مرکزی با اشاره به اجرای طرح انتقال پساب فاضلاب شهر محلات به دهکده گل این شهر برای رفع بحران آب این دهکده گفت: با توجه به مشکل تامین آب تصفیه شده برای واحدهای تولیدی گُل به روش هیدروپونیک، مقرر شد مبلغ ۳ میلیارد ریال از منابع استانی برای ایجاد یک واحد تصفیه خانه تخصیص یابد تا مشکلات این واحدها برطرف شود. تمام تصمیمات و مصوبات در صورتجلسه‌ای ثبت و ضبط شده که تمامی این مصوبات باید توسط ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان، اتحادیه‌ها و کارآفرینان پیگیری شود تا شاهد روند تولید بهتر در مجموعه واحدهای تولیدی سنگ، گل و گیاه و ماهیان زینتی باشیم. / ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان

رئیس قوه قضائیه گفت: بالغ بر ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحدهای قضایی استان هرمزگان از جمله سازمان زندان‌ها و پزشکی قانونی، تخصیص اعتبار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، جلسه شورای قضایی استان هرمزگان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، اعضای شورای عالی دستگاه قضا و مسئولان قضایی استان هرمزگان برگزار شد.

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در این جلسه اظهار کرد: وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان نسبت به سفر قبل در اسفند 1400 بسیار بهبود پیدا کرده و وضع امروز این انبارها با گذشته قابل مقایسه نیست؛ خودِ مقامات استان تاکید داشتند که علت این ارتقاء و بهبود وضعیت، سفرهای مقامات و بازدیدهای آنان است.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: در جریان سفر به استان هرمزگان، در نتیجه تلاش و پیگیری های مسئولان و دستگاه‌های ذیربط، مشکل بیش از پنجاه ساله‌ی بالغ بر 7 هزار و 142 سند موسوم به سند رفسنجان در قشم، رفع شد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: بالغ بر 419 میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحدهای قضایی استان هرمزگان از جمله سازمان زندان‌ها و پزشکی قانونی، تخصیص اعتبار شد.

رئیس عدلیه بیان داشت : همچنین در جریان این سفر در راستای رفع مشکل کمبود قاضی و نیروی اداری قضایی در دادگستری هرمزگان و واحد‌های قضایی تابعه، اتخاذ تدبیر صورت گرفت.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین «موحدی آزاد» دادستان کل کشور طی سخنانی در این جلسه با اشاره به افتتاح سالن مانیتورینگ مقابله با قاچاق سوخت نیروی انتظامی در بندرعباس، ابراز امیدواری کرد که با این اقدام، گام مؤثری در راستای مقابله با قاچاق در استان هرمزگان برداشته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این جلسه با اشاره به بازدید خود از پارکینگ خودروهای توقیفی در بندر جاسک‌ اظهار کرد: در این پارکینگ 245 خودرو و 105 دستگاه موتورسیکلت در وضعیت نامناسب جوی نگهداری می‌شوند و بعضی از این وسایل نقلیه از دهه 90 در این پارکینگ‌ها هستند؛ البته اخیراً به همت دستگاه قضایی 110 خودرو از این وسایل نقلیه از طریق مزایده‌ به فروش رفته اما هنوز به خریداران تحویل داده نشده است.

«کاظمی‌فرد» رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیز در این جلسه با بیان اینکه تمامی مبادی ورودی مجتمع‌های قضایی استان هرمزگان مجهز به سامانه کنترل تردد هستند، گفت: با بکارگیری سامانه کنترل تردد در کلیه مراجع قضایی استان هرمزگان، «شهود حرفه‌ای» تحت رصد قرار گرفته‌اند و کسب و کار شاهدفروشی در این استان به شدت کاهش یافته است.

«محمدی» رئیس سازمان زندان‌ها نیز در این جلسه گفت: همزمان با سفر هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان، 50 زندانی این استان از محل کمک‌های خیرین توسط ستاد دیه و 105 زندانی از محل اعطای ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان