Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@08:01:20 GMT

دستگیری 60 نفر در یک پارتی شبانه در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۳۶۳۹

دستگیری 60 نفر در یک پارتی شبانه در مشهد

معاون سیاسی-امنیتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: در یک پارتی شبانه در بلوار شاهنامه مشهد 60 زن و مرد دستگیر شدند.

قاضی حسن حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی خبری مبنی بر برگزاری مهمانی مختلط در بلوار شاهنامه، پس از هماهنگی قضائی و رعایت موازین شرعی و قانونی، مکان مورد نظر توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این عملیات 22 نفر مرد و ٣٨ زن با پوشش نامناسب دستگیر شدند، مقادیری مشروبات الکلی، دی جی و وسایل نورپردازی توقیف و٢٠ دستگاه خودرو نیز به توقفگاه منتقل شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

اسفندماه پارسال نیز 40 نفر زن و مرد در یک پارتی در مشهد دستگیر شده بودند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سردار احمد نگهبان افزود : کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده یکی از اعضای این باند حرفه ای سرقت که فردی سابقه دار است را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی سه همدست دیگرش، با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و چهار عضو این باند را در ۲ عملیات مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل های برق فشار قوی را کشف کردند.   وی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی ها و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.   سردار نگهبان گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد، اعضای این باند افزون بر ۲۷ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شرکت برق وارده کرده اند.   وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • منیژه، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • منیژه ، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد