Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@16:30:09 GMT

وام ۴ درصد بگیرید، البته کلاهخبرداری‌است!

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۳۸۵۱

وام ۴ درصد بگیرید، البته کلاهخبرداری‌است!

جامعه > پلیس - ایلنا نوشت: رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که در تلگرام و سایت دیوار اقدام به تبلیغ وام با سود 4 درصد کرده بود، خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا پایتخت درباره این خبر گفت: فرد کلاهبردار با راه اندازی کانال تلگرامی و نیز درج آگهی در سایت دیوار اقدام به تبلیغ جهت ثبت نام و پرداخت وام به مبلغ ۸۵ میلیون تومان با سود ۴ درصد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت ادمین و محل شرکت شناسایی و متهم دستگیر شد گفت: با حضور ماموران مشخص شد مجوز ثبتی شرکت در زمینه دیگری است همچنین در بازرسی اسناد واریزی از ۱۰۰ شهروند متقاضی وام کشف شد.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اظهارات متهم گفت: متهم اظهارکرده منابع مالی جهت پرداخت وام فراهم نشده و برای تامین نقدینگی لازم اقدام به دریافت وجه از شهروندان کرده است.

47236

 

کلید واژه‌ها : کلاهبرداری - پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فتا - وام -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار