Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه امروز (۱۸ اسفند) تربیت فرزند و نقش مادری را مهم ترین رسالت بانوان خواند و گفت: استکبار کرامت « زن » بودن را با نام آزادی از قیود دینی، اخلاقی و خانواده گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه نماز ظهر جمعه امروز (18 اسفند) با توصیه خود و دیگران به تقوای الهی با تبریک عید ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: نظام اسلامی برای روز زن روزی را در نظر دارد، که به واقع نگاه ارزشی اسلام به زن و جایگاه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب نماز جمعه کرج با در نظر گرفتن این جمله که غرب زنان را از گرامت ارزشی دور می کند، بیان کرد: غرب شخصیت والای زنان را در حد کالا و ابزار به پایین کشاند و جامعه را با استفاده از آنان به انحراف و بی اخلاقی کشاند.

 

آیت الله حسینی همدانی افزود: نظام لیبرالی غرب اجازه فکر کردن به زن برای نجات خودش از منجلابی که برای او به وجود آورده اند نمی دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: این سیاست در رژیم منحوس پهلوی برای بانوان وجود داشت اینکه زن را هم چون ابزاری در جهت بهره وری اقتصادی به کار می گرفتند.

 

خطیب نماز جمعه کرج تصریح کرد: استکبار به دنبال آن است تا با تمهیدات فراوان زن را در مسیر قهقرایی قرار دهد و در این جریان فضا را برای بی بند و باری باز گذاشتند.

 

وی با نظر بر این مهم که تعریف غرب از آزادی بانوان در این است که از قیود دینی و اخلاقی و خانواده آزاد باشند، تاکید کرد: در نظام اسلامی برای بانوان جایگاه رفیعی در جهت فطرت آنان قرار داده شده است.

 

وی توضیح داد: توانایی تربیت فرزندان از هر گونه فعالیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای زنان اولویت دارد، چرا که زن مربی بشریت است و غرب به اسم برابری سعی در وارد آوردن هجمه به این باور است.

 

آیت الله حسینی همدانی با تامل بر این مطلب که کرامت زن بودن را استکبار با نام آزادی از قیود دینی، اخلاقی و خانواده گرفته است بر هوشیاری جامعه در مقابل این هجمه ها تاکید کرد.

 

خطیب نماز جمعه کرج با در نظر گرفتن این مطلب که نقشه استکبار به کارگیری زنان در عرصه اشتغال خارج از خانواده و بیکاری مرد است، توضیح داد: امروزه مردان جامعه بیکار هستند و این در حالی است که زنان در پست های متعدد مشغول کار هستند و این با نظام اسلامی مرتبط نیست.

 

وی به برنامه روز زن در چند روز گذشته و رقص دخترکان در حضور مردان اشاره کرد و گفت: اشخاص فتنه گری که نه صلاحیت دینی، سیاسی و شخصیتی دارد مسئولیت داشته باشند، چرا که آنان به هر بهانه سعی در شکستن قبح مسائل اخلاقی هستند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان ظهر شنبه با هدف بررسی بیانات مقام معظم رهبری پیرامون تشکیل جبهه فرهنگی و مأموریت‌های این نهاد انقلابی برگزار شد.

«زهرا ایمان پور» فعال فرهنگی در این نشست با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در راستای وجود یک جبهه‌ی هماهنگ در مقابل ما، اظهار کرد: ما متوجه این قضیه هستیم که دشمن از اوایل انقلاب تا کنون با تمام قوای جسمی و فکری و مالی خود در مقابل ما ایستاده تا برای ملت ما موانعی ایجاد کند که بیش از این اسلام در خاورمیانه گسترش نیابد زیرا مهمترین قاعده اسلام، ایستادگی در مقابل استکبار دشمن است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه ما نیازمند به یک پشتوانه‌ی فکری و فرهنگی در تشکیلات هستیم، افزود: ما نباید با نسل جوان طبق برنامه و کتاب‌های چندین سال قبل پیش ببریم، ما باید با یک شناسایی جدیدی از نیازهای جوانان امروزی پیش رویم تا بتوانیم با این نسل ارتباط بگیریم.

وی ادامه داد: در راستای خود سازی ما باید در قدم اول از خودمان بگذریم و قدم بعدی در این راستا این است که باید گفتار درست و حق را بشناسیم و طبق آن گفتار پیش رویم برای متواضع شدن و مقابله با نفس خودمان باید تقوا پیشه کنیم.

ساجده قادری نیز در این نشست با بیان به اینکه سقوط فرهنگی یک شبه ایجاد نمی‌شود، تصریح کرد: اغتشاشات سال گذشته یک بزنگاهی بود برای ما، که متوجه شویم یک مسئله دروغین می‌تواند جامعه ما را تحت تأثیر قرار دهد، ما نیازمند به یک آگاه سازی متداوم هستیم برای نسل جدید تا در چنین مواقعی جامعه دچار لغزش نشود.

این مشاور و فعال حوزه سبک زندگی با اذعان به اینکه اگر ما در مسائل توحیدی قوی باشیم دیگر در بزنگاه‌ها دچار لغزش نمی‌شویم، اظهار کرد: شیطان همیشه ما را به مسائل سرگرم کننده اغوا می‌کند اما اگر ما به مضامین قرآنی مراجعه کنیم به تفکر و تعقل وا می‌دارد و جامعه‌ای می‌تواند سقوط کند که فکر و فرهنگ آن جامعه گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ما نیازمند به اتاق فکرهای تخصصی در گروه‌های فرهنگی خودمان هستیم، بیان کرد: ما باید هم سطح دشمن در فضاهای مجازی مقابله کنیم، مثل خبر حمله ایران به اسرائیل که دشمن این حمله را کاملاً یک چیز کوچک نشان داد و فضای مجازی هم پر شد از نظرات دشمن در راستای همین قضیه پس ما نیازمند به یک سری جهادگری در این فضا هستیم تا با جان و مالشان تمام قد در این فضا کار کنند.

کد خبر 6089903

دیگر خبرها

  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟