Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@00:55:32 GMT

خطیب نماز جمعه شهرکرد:

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۶۳۷۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزچهارمحال وبختیاری،نماینده ولی فقیه دراستان باتاکیدبرمبارزه با مظاهر بی دینی وابتذال در جامعه گفت: با وجود گسترش و گرایش روزافزون مردم جهان به دین مبین اسلام، متاسفانه عده ای درداخل کشور با ارتزاق از سفره نظام جمهوری اسلامی ایران ، به دنبال ترویج بی حجابی و بی بندوباری هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: برگزاری کنسرت ها و برخی تئاترهای خیابانی مرزهای حیا و حجاب مردان و زنان جامعه را شکسته و ارزشهای دینی را زیر پا گذاشته است و باید با مظاهر ابتذال و ضد اسلام در ملاعام برخورد قاطع کرد
امام جمعه شهرکرد با انتقادازعملکردبرخی مدیران اجرایی وتصمیم گیرکشورافزود: مسئولان به جای رسیدگی به مشکلات معیشتی واقتصادی مردم وارائه گزارش عملکرد ، متاسفانه با برگزاری کنسرت ،پخش آهنگ های حرام ، برگزاری تجمع ها مختلط و اجرای برخی تئاترهای خیابانی ارزشهای دینی را ندیده و از اصل رسالت خدمت رسانی به مردم غافلند.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام از تمام اقشار مردم خواست نسبت به حفظ فرهنگ دینی اسلامی کشور حساس باشند و به بهانه نشاط و شادابی جامعه جای معروف و منکر را عوض نکنند چرا که دشمن به دنبال همین هدف است و عده ای هم در داخل خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند .
امام جمعه شهرکرد با تبریک میلاد باسعادت دخت نبی اکرم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و مادر گفت: فاطمه زهرا (س) نمونه بی بدیل عفت و حجاب بودند و باید سیره عملی و ویژگی های شخصیتی ایشان سرمشق تمام مسلمانان به ویژه بانوان عفیف و پاکدامن کشورمان شود.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام به روزهای پایانی سال هم اشاره کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) از مظاهر احسان و نیکوکاری است که در نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و همه باید با اهدا کمک های خود به این نهاد لبخند شادی را به نیازمندان جامعه هدیه دهیم تا برکات در زندگی ما جاری شود .
وی برضرورت حفاظت وصیانت ازمنابع طبیعی و درختان تاکید کرد وافزود:هرچه فضای سبز بیشتری درمحیط زندگی خود داشته باشیم باعث ایجاد شادی ونشاط درروحیه خواهد شد وباید ازاین منابع خدادادی وعرصه های طبیعی نگهداری کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد همچنین مناسبت های هفته از جمله سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ،کانون فرهنگی مساجد و روز راهیان نور را گرامیداشت.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان

گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها شاهد نبرد جانانه مردم غزه با اسکتبار جهانی هستیم. رژیم غاصب صهیونیستی به همراه ایادی خود یعنی آمریکا و انگلیس جنایتکار، در حالی بی رحمانه علیه مردم فلسطین ائتلاف کردند و روزانه غیر نظامیان به ویژه زنان و کودکان را به خاک و خون می کشانند که مردم مسلمان و مظلوم غزه مقاومت معجزه آسایی را از خود بروز می دهند. آنچه برای ما و جهانیان بیشتر جلوه کرده، تقویت روحیه معنویت و حفظ آموزه‌های ناب اسلام در سخت‌ترین شرایط این نبرد است. «استقامتِ متکی بر معنویت» عبارتی است که تجسم آن را امروز در مردم مسلمان غزه مشاهده می‌کنیم و می‌توانیم از این صحنه‌ها درس‌های عبرت‌آموزی دریافت کنیم.

در فیلم‌های منتشر شده، افراد به ویژه نوجوانانی را می‌بینیم که با تلاوت قرآن سعی می‌کنند از آلام خود کم کنند و یا روحیه توکل خود را بالا ببرند؛‌ اما اکنون در تازه‌ترین فیلم منتشر شده از قضایای فاجعه‌بار غزه، صحنه‌ای بسیار شگفت‌آور را مشاهده می‌کنیم که انسان را به حیرت وا می‌دارد. گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود و در آن حالت آیات 36 تا 38 سوره نور را می‌خواند.

نگاهی به آیه ای از قرآن که مردم غزه با آن قوت می گیرند / «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِیلُ»

این فیلم را در ادامه مشاهده می‌کنید.

.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه