Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بسیج، امیر سرتیپ دوم ستاد رحیم نظری فرمانده تیپ192 زرهی اهواز با حضور در مرکز رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور  گفت :یادمان های شهدا و مراکز فرهنگی فعال ارتش در راهیان نور جنوب کشور همانند سایر یادمان ها دفاع مقدس آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور هستند و در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شده که از جمله آن برپایی نمایش های رزم شبانه با موضوع دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت های راهیان نور ارتش در راهیان نور امسال جنوب کشور، خاطر نشان کرد: در یادمان شهدای عملیات رمضان فعالیت های گسترده ای از قبیل نمایشگاه فرهنگی جهت بازدید زائران راهیان نور برپا شده است.

فرمانده تیپ 192 زرهی اهواز با اشاره به رشادت های رزمندگان عملیات رمضان اظهار داشت ، یادمان شهدای عملیات رمضان همانند خود این عملیات که شهدای آن با لب تشنه به شهادت رسیدند غریب است. زائران راهیان نور یادمان شهدای طلاییه به دلیل نزدیک بودن به یادمان می توانند در مکان مقدس حضور یابند.

فرمانده تیپ 192 زرهی اهواز در پایان گفت : در پادگان میشداغ، برنامه های رزم شبانه برپا خواهد شد ، تغییراتی در نحوه اجراء آن نسبت به سال های قبل اعمال شده و از شکل نمایشگاهی خارج و مشابه یک عملیات واقعی صورت گرفته در دوران دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهدای گمنام مهمان مراسم شب قدر در مسجد جمکران

ایسنا/قم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم از تمهیدات پیش‌بینی شده برای میزبانی از حضور گسترده مسافران نوروزی و مردم در مراسم شب‌های قدر جمکران خبرداد و گفت: پیکر شهدای گمنام مهمان ویژه این مراسم خواهند بود.

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم امروز ۲۹ اسفندماه در گفت‌وگویی خبری، اظهار کرد: با توجه‌ به تقارن شب ۲۱ رمضان شهادت حضرت علی(ع) با شب ۱۳ فروردین و روز طبیعت برنامه ویژه‌ای در مسجد مقدس جمکران با حضور پیکرهای شهدای گمنام پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته در شب ۲۱ رمضان بیش از یک میلیون نفر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضور داشتند و امسال شاهد هم‌زمانی آخرین روز تعطیلات نوروزی و موج بازگشت زائران و مسافران با شب ۲۱ رمضان و روز شهادت حضرت علی(ع) هستیم که قطعاً جمعیت بیشتر و ویژه‌تری را در این اماکن مقدس شاهد خواهیم بود.

مقیمی گفت: با توجه به حضور جمعیت گسترده در جمکران، پیکر شهدای گمنام میهمان ویژه مراسم شب قدر مسجد جمکران خواهند بود تا مردم بتوانند در این مراسم با شهدا نیز تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام مهمان مراسم شب قدر در مسجد جمکران
  • سال تحویل در شلمچه برگزار می شود
  • آیین سال تحویل در یادمان شلمچه
  • اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق ایران
  • اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اعزام ۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران