Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم دارد بخاطر رفتار هواداران پاری سن ژرمن در دیدار برابر رئال مادرید و مسائل مالی ،علیه این باشگاه تشکیل پرونده دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم دارد بخاطر رفتار هواداران پاری سن ژرمن در دیدار برابر رئال مادرید و مسائل مالی ،علیه این باشگاه تشکیل پرونده دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاری سن ژرمن به دست رئال مادرید از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد اما مشکلات این تیم به همین جا ختم نمی شود چرا که یوفا قصد دارد بخاطر رفتار هواداران افراطی این تیم در دو دیدار رفت و برگشت برابر رئال و همینطور رعایت نکردن «فیرپلی مالی» علیه این باشگاه پاریسی تشکیل پرونده بدهد.
پرونده مربوط به رفتار طرفداران پی اس جی در حال حاضر در دست بررسی است و در روزهای آینده، مجازات آنها بخاطر اتفاقات رخ داده، به خصوص استفاده از مواد محترقه، لیزر، سازمان ضعیف و مسدود کردن راه پله ها ابلاغ خواهد شد.
PSG با هواداران افراطی خود مشکلاتی دارد، اما در برخورد با آنها چه در ورزشگاه خانگی خود و چه خارج از خانه رویکرد سهل انگارانه ای را در پیش گرفته است.
در حقیقت، رئال بخاطر آنچه که دوشنبه شب در اطراف هتل اقامت این تیم رخ اتفاق افتاد و طرفداران پاری سن ژرمن مزاحم خواب و آرامش بازیکنان این تیم شدند، به یوفا شکایت کرد.
با این حال، درگزارش نماینده یوفا تنها اتفاقات داخل ورزشگاه در جریان پیروزی ۲-۱ سه شنبه شب رئال مادرید، منعکس شده است.
PSG در گذشته بابت رفتار طرفدارانش با مجازات هایی روبرو شده است، به عنوان مثال به دلیل رفتار های ناشایست آنها، بخش هایی از ورزشگاه بسته شده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0

بازدید 6 تیم‌های فوتبال دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا - نیمه نهایی (دور رفت) به مصاف هم رفتند و در نهایت دورتموند یک بر صفر پاری سن ژرمن را برد. نیکلاس فولکروگ در دقیقه 36 تک گل دورتموند را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • پرچم پرسپولیس به آلیانز آرنا رسید؛ یادگاری پیش از بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ! + عکس
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم