Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی صفحه شخصی خود در اینستاگرام را با متنی درباره شهید ابراهیم هادی به روز کرده است.

رضایی در پست جدید خود توضیح می‌دهد: اولین کسی که در جنگ لقب سیدالشهدا گرفت شهید ابراهیم هادی بود.

در ادامه متن و تصویر ارسالی محسن رضایی را مشاهده می‌کنید :

" در عمليات خيبر در يکي از سخت ترين شرايط حاج ابراهیم را خواستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نيروهايي که بايد از جزيره جنوبي مي‌گذشتند و مي‌آمدند از پشت طلائيه حمله مي‌کردند و دروازه‌اش را باز مي‌کردند، نتوانسته بودند کار را تمام کنند يا اصلاً پيش ببرند.
به حاج همت گفتم: «اين کار را تو بايد انجام بدهی. مشکلش اين بود که نيروهايش نسبت به آن منطقه توجيه نبودند و وقت طولاني مي‌خواست. آمادگي هم نداشت. خودم هم اين را مي‌دانستم. منتها ما هم نمي‌توانستيم هيچ نيرويي را غير از لشکر ۲۷حضرت رسول به آنجا وارد کنيم. زمان ما هم كمتر از بيست و چهار ساعت بود وگرنه جزيره را ازدست می‌داديم.
نگاهي به من کرد. در آن نگاه، حرفها نهفته بود.
پرسید: «واقعا بايد اينجا عمل کنم؟ »
به او گفتم: «بله. بايد حتماً عمل کني» اگرچه چند نفر از فرماندهان ديگر نتوانسته بودند از آنجا بگذرند. او رفت، عمل کرد و جزيره حفظ شد ولي چند روز بعد خبر رسيد که شهيد شده است.
اولين باري که در جنگ به کسي عنوان «سيد الشهدا» دادند در همين جزيره خيبر و به حاج ابراهیم همت بود. "

انتهای پیام/

اولین شهیدی که در جنگ لقب سیدالشهدا گرفت که بود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر با بازیکن سبزپوشان درگیر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن امروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بعد از برگزاری این مسابقه، صحنه درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی بازیکن تیم میهمان عجیب به نظر رسید، اما این صحنه به اتفاقاتی در بازی نیم‌فصل اول دو تیم گره خورده بود.

ربیعی: آنهایی که بازی ما و استقلال را دیدند ضرر نکردند

ماجرا از این قرار بود که در یکی از صحنه‌های بازی رفت دو تیم، رضایی روی توپ حامدی‌فر تکل زد که توپ به اوت رفت. رضایی خطاب به بازیکن استقلال با جمله منشوری اعلام کرد که از جایش بلند شود و دنبال خطا نباشد. حامدی‌فر که در کوران بازی قرار داشت در بازی رفت متوجه صحبت‌های بازیکن ذوب نشد، ولی بعد از مسابقه با انتشار استوری و تصویری از شخصیت‌های کارتونی پاسخ هافبک ذوب را داد و تأکید کرد که متوجه صحبت‌های وی نشده است، وگرنه جوابش را می‌داد.

این اتفاق در طول زمان برای افکار عمومی و رسانه‌ها در حال فراموشی بود که بعد از هفته بیست‌وششم لیگ برتر دوباره یادآوری شود. رضایی در میکسدزون خبری بعد از بازی استقلال با اینکه حاضر نشد با اصحاب رسانه مصاحبه کند، در مورد حامدی‌فر گفت:  او چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم و به موقع جوابش را خواهم داد.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد احتمالاً هر دو بازیکن به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا (ع) + فیلم
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا