Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مسلمان هافبک تیم پرسپولیس پس از مدت ها نیمکت نشنی دقایقی فرصت بازی در دیدار با الوصل را پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داستان مسلمان و برانکو کم کم شبیه بازیکنانی نظیر رضاییان، صادقیان و… می شد اما به نظر می رسد سرمربی کروات سرخ ها تصمیمی غیر از نشان دادن راه خروجی به مسلمان را برگزیده و قصد نگه داشتن او در پرسپولیس را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برانکو همیشه دلیل نیمکت نشینی مسـلمان را فنی و فوتبالی عنوان می کرد اما شاید مسائلی هم بود که سرمربی تیم پرسپولیس برای حفظ آرامش تیم و دوری از حواشی آن ها را اعلام نمی کرد.

در هر حال، تمرینِ خوب و رسیدن به آمادگی، راه خوبی برای رسیدن به ترکیب اصلی در پرسپولیسِ برانکو است و مسلمان نیز از همین راه، خود را به ترکیب رسانده است. او ۹ پاس گل در لیگ داده و همیشه نمایش هایی قابل قبول در ترکیب تیم پرسپولیس داشته و هیچ مربی دوست ندارد چنین بازیکنی را از دست بدهد.

اکنون مسلـمان آرام تر از همیشه و مصرانه تمرینات را پیگیری می کند تا بار دیگر به مهره قابل اعتماد و فیکس پرسپولیس تبدیل شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند