Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایط نا به سامان وست بروم در جدول رده بندی، حواشی پیرامون بازیکنان این تیم نیز قوز بالای قوز شده است.

طرفداری- جی رودریگز، مهاجم باشگاه وست برومویچ به اتحادیه فوتبال انگلیس اطلاع داده که اگر او را محکوم به رفتار نژادپرستانه علیه گاتان بونگ، مدافع کامرونی برایتون کنند، به این حکم اعتراض خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای، گروه وکلای رودریگز در حال آماده سازی دفاعیه ای برای این بازیکن برابر اتهام رفتار و گفتار نژاد پرستانه در قبال بونگ در جریان دیدار وست برومویچ و برایتون در تاریخ 13 ژانویه هستند. این در حالی است که اتحادیه فوتبال تا پایان امروز (جمعه) به رودریگز فرصت واکنش به این اتهام را داده است.

اگر چنین اتهامی به اثبات برسد، رودریگز دست کم برای پنج بازی از همراهی تیمش محروم خواهد شد؛ هرچند که انتظار می رود این حکم طی روزهای آتی و با نظر کمیسیون مستقل مقررات اعلام شود. همه این ها در حالی است که ماه گذشته گزارش رسیده بود که رودریگز برای تبرئه کردن خود از این جریان، وکیل عالی رتبه ای استخدام خواهد کرد.

گفتنی است که اتهام مربوطه به گفته خود رودریگز برای او باورنکردنی بوده و خواستار این است که در یک جلسه دفاعیه از خود شرکت کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس