Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@10:21:43 GMT

«آینه بغل» از ۲۰ میلیارد تومان گذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۹۲۶۹

«آینه بغل» از ۲۰ میلیارد تومان گذشت

فیلم‌های اکران شده در ماه اسفند، با اقبال چندانی مواجه نشدند و همچنان فیلم‌های کمدی مخاطبان بیشتری دارند.

باشگاه خبرنگاران: در هفته گذشته همچنان کمدی‌ها با اقبال بهتری مواجه شدند و فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» با فروش هفتگی ۸۰۰ میلیون تومانی رتبه اول جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص داد.

فیلم سینمایی «اسرافیل» هم با فروش ۳۷۴ میلیونی در تهران و ۱۳۰ میلیونی در شهرستان، در کل به رقم فروش ۵۰۴ میلیون تومان دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه جدول آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران را ببینید. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003K0X

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • توافقی را که به آتش بس فراگیر منجر نشود، امضا نخواهیم کرد
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش