Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:43:45 GMT

امری: حذف از لیگ قهرمانان را فراموش کرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۰۵۷۰

امری: حذف از لیگ قهرمانان را فراموش کرده‌ایم

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بازی با متز را گذرگاه جدی تیمش برای قهرمانی زودهنگام می‌داند. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پیش از بازی تیمش مقابل متز در هفته جاری لوشامپیونه فرانسه از یک نبرد جدی و متفاوت سخن گفت. 

 او اظهار داشت: بازیکنان من هنوز با همان اشتیاق اولیه لباس پاری‌سن‌ژرمن را به تن می‌کنند و قدرتمندانه به راه خودشان ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این بازی آماده هستیم و حذف مقابل رئال مادرید را فراموش کرده‌ایم. اگر متز را ببریم، خیلی به قهرمانی نزدیک می‌شویم. از آنالیز بازی‌های رقیب، متوجه شدم چه حریف سرسختی پیش‌رو داریم پس باید با نهایت توان برای پیروزی تلاش کنیم.

 او در ادامه افزود: بازی سرنوشت‌ساز و فینال‌گونه مقابل موناکو را در پیش داریم و نیمه‌نهایی جام حذفی با کان فراروی ماست پس باید با قدرت تمام آماده شویم.موظفیم اعتماد به نفس دوران قبل از حذف مقابل رئال مادرید را دوباره به دست بیاوریم و با قدرت به راهمان برای قطعی کردن قهرمانی در لیگ ادامه بدهیم.

 انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!

به گزارش "ورزش سه"، حروفی زرد روی پس زمینه مشکی پیش چشمان رویس به نمایش درآمد که روی آن نوشته شده بود:« ما می‌خواهیم به ومبلی برویم. ما می‌خواهیم جام را به دورتموند بیاوریم.» به نظر می‌رسد که این آخرین رویای نماد این باشگاه است که روی این مقواها به نمایش درآمده است.

در فاصله دو روز تا برگزاری بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن، تمام شهر بار دیگر پس از سال 2013 در رویای حضوری دوباره در فینال این مسابقات در ورزشگاه ومبلی هستند که قرار است در تاریخ اول ژوئن برگزار شود. این آخرین فرصت برای رویس در طول دوران فوتبالش به حساب می‌آید.

باشگاه دورتموند روز جمعه اعلام کرد که این بازیکن قرار است پس از پایان فصل جاری و در تابستان پیش رو و بعد از گذشت ۱۲ سال این تیم را ترک کند. او یک روز بعد با ارسال دو پاس گل و به ثمر رساندن یک گل نقش مهمی در پیروزی پرگل 1-5 تیمش برابر آگزبورگ ایفا کرد.

ادین ترزیچ پس از این بازی به خبرنگاران گفت:«او اسطوره‌ای زنده در اینجاست. این داستانی خاص در فوتبال مدرن است که یک بازیکن با تمام وجودش در اختیار یک باشگاه باشد.»

گفته می‌شود که بازیکنان دورتموند در رختکن این تیم برای رساندن این کاپیتان وفادار به آخرین آرزویش با یکدیگر هم قسم شدند. آنها حالا انگیزه مضاعفی دارند که بتوانند جامی بزرگ را به رویس هدیه دهند. آخرین تلاش برابر امباپه و یارانش که رقابتی احساسی برای دورتموند خواهد بود.

ترزیچ با اشاره به این موضوع اظهار داشت:«این یک دوره کامل خواهد بود. او در اولین فصل حضورش در دورتموند راهی ومبلی شد و این بهترین پایان ممکن است که بار دیگر در این ورزشگاه حضور داشته باشد.»

این در حالی است که رویس در طول دوران فوتبالش به دلیل مصدومیت‌های متفاوت و شکست‌های دقیقه آخری مانند تساوی فصل گذشته برابر ماینتس در آخرین بازی لیگ از شانس زیادی برای کسب افتخارات برخوردار نبود.

حالا دیگران مصمم هستند که این کار را برای او انجام دهند. انتظار می‌رود که او علی رغم درخشش برابر آگزبورگ، در بازی مقابل پاری سن ژرمن روی نیمکت بنشیند. این بازیکن در هر دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید و در بازی رفت برابر پاری سن ژرمن تنها ۱۴ دقیقه بازی کرد.

بسیاری پیش از این از رابطه سرد این بازیکن ۳۴ ساله با ترزیچ صحبت کرده بودند و به نظر می‌رسد که او دیگر یکی از بازیکنان کلیدی تیمش در دیدارهای مهم نیست و باید به شکل یک بازیگر نقش دوم با تیمش وداع کند.

سباستین کل درباره جدایی رویس از دورتموند گفت:«ما به تصمیمی مشترک رسیدیم. مهم است که بتوانیم با هم به این تصمیم برسیم. او با انجام ۴۲۵ بازی و به ثمر رساندن ۱۶۹ گل تاریخ خودش را در این باشگاه نوشته است. اما مسئولیت برنامه‌ریزی برای آینده در کنار هم و قبول این مسئولیت هنوز پابرجاست.»

از مدتی پیش مشخص بود که رویس قرار نیست قرارداد جدیدی را در تابستان امضا کند. حالا این بازیکن شخصا به این تصمیم رسیده تا بتواند از همین تابستان با آینده‌ای اش کنار بیاید. او همین حالا هم پیشنهادهایی از آمریکا دارد.

در بهترین حالت، رویس هنوز چهار بازی دیگر با دورتموند در پیش خواهد داشت. اگر رختکن به قسمش وفادار بماند، زمان تاج گذاری او در اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود