Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:03:05 GMT

گلستانی ها 30 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۱۵۳۸

گلستانی ها 30 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری اهدا کردند

گرگان - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با قدر دانی از خیراندیشان اعلام کرد: مردم سخاوتمند استان در آستانه نوروز 97 در جشن نیکوکاری 30 میلیارد ریال برای کمک به اقشار محروم اهدا کردند.

به گزارش صبح شنبه ایرنا جشن نیکوکاری به مناسبت آغاز سال جدید با شعار 'جوانه لبخند می‌کاریم' و با هدف تأمین بخشی از نیاز‌های خانوارهای محروم طی روز 16، 17 و 18 اسفندماه در مناطق شهری و روستایی گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امان الله حسین پور در این پیوند گفت: اولین روز جشن نیکوکاری چهارشنبه هفته گذشته درمدارس با حضور دانش آموزان یکهزار و 700 مدرسه، روز دوم در میدان‌های شهر و روستاها، پایگاه ها و دفاتر کمیته امداد و روز جمعه 18 اسفند در میعادگاه های نماز جمعه برگزار شد.
وی یادآور شد: در مجموع دو هزار و 700 پایگاه در مدارس، مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار مستقر بود.
حسین پور با بیان اینکه دریافت کمک های خیران گلستان به جشن نیکوکاری از طریق پرداخت الکترونیکی همچنان امکان پذیر است، گفت: ‌اکنون امکان پرداخت کمک‌ نقدی از طریق شماره‌گیری #017*8877* به شماره حساب 1228711766 نزد بانک ملت، شماره کارت مجازی 6104337641418791 یا مراجعه به پایگاه کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir فراهم است.
به گفته وی؛ کمک‌های دریافتی در جشن نیکوکاری پیش از آغاز سال جدید و متناسب با نیاز خانوارهای محروم بین آنان توزیع خواهد شد.
سال قبل مردم گلستان 30 میلیارد ریال با برگزاری جشن نیکوکاری به خانواده‌های نیازمند کمک‌ کردند.
طبق گزارش کمیته امداد گلستان، در این استان حدود 60 هزار خانوار در قالب 106 هزار نفر جمعیت از خدمات این نهاد استفاده می کند.
استان مرزی و شمالی گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که از اقوام و مذاهب مختلف هستند.
6204/1648

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند

حبیب‌اله آسوده، در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم در کرمانشاه، افزود: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن