Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@05:29:27 GMT

حقایقی درباره مسلمانان و قرآن از زبان نویسنده آلمانی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۳۲۶۳

حقایقی درباره مسلمانان و قرآن از زبان نویسنده آلمانی

یورگن تودنهوفر؛ نویسنده کتاب «10 روز با داعش»

به گزارش ایکنا به نقل از کانال تلگرام مطالعات اسلام و آلمان(اروپا)؛ یورگن تودنهوفر؛ نویسنده کتاب «10 روز با داعش»، روزنامه‌نگار و سیاستمدار سابق حزب CDU آلمان(اتحادیه دموکرات مسیحی) با انتشار ویدئویی در صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی نکته‌هایی را که احزاب راستگرا مانند «AfD»(آلترناتیو برای آلمان) و «CSU»(اتحادیه سوسیال مسیحی بایرن) باید راجع به مسلمانان بدانند، ذکر کرد که بدین شرح است:

طبق نظرسنجی‌ها 90 درصد از جمعیت 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیونی مسلمانان حاکمیت دموکراتیک در آلمان را خوب تلقی می‌کنند. اما در مقابل آلمانی‌های غیرمسلمان نسبت به حاکمیت دموکراتیک در آلمان بدبین‌تر هستند.

تنها یک دهم درصد از مسلمانان حجاب کاملا پوشیده مانند برقع دارند و 28 درصد از زنان مسلمان روسری بر سر می‌کنند.

از میان 11 هزار مسجد و انجمن اسلامی در آلمان، تنها بیرون از 30 مکان صدای اذان شنیده می‌شود. با این حال حزب آلترناتیو برای آلمان، در برنامه حزبی خود به دنبال حذف صدای اذان بیرون از مساجد است.

مسلمانان در بسیاری از کشورها بیش از غیر مسلمانان با خشونت علیه جامعه مدنی مخالف هستند. حدود 49 درصد از آمریکایی‌ها و 31 درصد از اروپایی‌ها با حمله نظامی علیه غیرنظامیان موافق هستند. این در حالی است که در کشورهای خاورمیانه تنها 19 درصد با این اقدام موافقند.

طبق آمار دادگاه قانون اساسی حدود 1200 اسلام‌گرای خشونت طلب در آلمان حضور دارند. از این میان 500 نفر خطرناک تلقی می‌شوند. این رقم برابر است با 0.01 درصد از کل جمعیت مسلمانان در آلمان. این در حالی است که بیش از 11800 راستگرای افراطی و خشونت‌طلب غیر مسلمان هستند.

از زمان اتحاد دو آلمان تاکنون، هیچ کس توسط یک مسلمان افراطی و تروریستی کشته نشده است. این در حالی است که در این فاصله زمانی حدود 180 نفر توسط افراد افراطی و راستگرا به قتل رسیده‌اند.

قتل و کشتار در اسلام ممنوع است. اغلب علمای مسلمان در جهان به طور واضح با حملات تروریستی مخالفند. از 114 سوره در قرآن، 113 سوره با عبارت «بسم الله الرحمن الرحیم» آغاز می‌شود.

تنها در 2.1 درصد از سوره‌های قرآن به جنگ‌ها و لشکرکشی‌های پیامبران اشاره شده است. داعشی‌ها و سایر اسلام‌گرایان افراطی از این عبارات و وقایع تاریخی سوءاستفاده می‌کنند.

غرب به ویژه در دهه‌های اخیر نسبت به جهان اسلام خشونت طلب‌تر بوده است. در 220 سال گذشته غربی‌ها بیش از 60 بار به کشورهای مسلمان حمله کرده‌اند. اما هیچ کشور مسلمانی به غرب حمله نکرده است.

یهود، مسیحیت و اسلام جزء ادیان آسمانی به شمار می‌آیند. از نظر مسلمانان، قرآن به تعبیری «جدیدترین کتاب عهد» است.

نام «محمد(ص)» در قرآن تنها 4 بار آورده شده است. این در حالی است که نام‌های «عیسی(ع)» 25 بار، «مریم(س)» 34 بار و «موسی(ع)» 136 بار در قرآن ذکر شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس

باشگاه سپاهان چند هدیه به ژوزه مورایس داد.

طرفداری | ژوزه مورایس جدیدترین مسلمان فوتبال ایران است.

ژوزه مورایس پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و از این پس تابع این دین است.

باشگاه سپاهان امروز به همین مناسبات هدیه‌هایی را به مورایس تقدیم کرد که بین آن‌ها قرآن، مهر و تسبیح دیده می‌شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم
  • سرمربی سپاهان مسلمان شده؟/اعلام خبر مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش +عکس و فیلم
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد