Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در پيامي فرا رسيدن 20 اسفند ماه؛ روز ملي راهيان نور را گرامي داشت.
به گزارش خبرگزاري آريا، در متن اين پيام آمده است؛
هشت سال دفاع مقدس يکي از درخشان‌ترين مقاطع تاريخي ايران اسلامي عزيز است که ضمن نمايان ساختن عزم و اراده مستحکم مردم غيور ميهن اسلامي­‌مان در حراست از آرمان‌هاي و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و دفاع از استقلال و تماميت ارضي کشور، توليد فرهنگ و گفتماني را رقم زد که هم‌اينک الهام‌بخش ساير ملت ها و آزادي خواهان در عرصه‌ رويارويي با نظام‌هاي سلطه‌گر و مستکبر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقاومت حماسي، ايثار، شجاعت و شهادت‌طلبي رزمندگان اسلام و تربيت‌يافتگان مکتب فکري امام خميني (ره )  دستاوردها و پيروزي هاي حيرت‌آور و معجزه واري را در مقابله با اشغالگران و متجاوزان بعثي و حاميان منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي آنان رقم زد و اين اندوخته ها،  امروز به مثابه گنجينه‌هايي ارزشمند و مصونيت‌بخش، فراروي جامعه اسلامي و انقلابي به شمار مي‌رود.
اين پيام با تاکيد براينکه بي شک يکي از فرصت هاي مهم و ظرفيت هاي ويژه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس طرح نوراني، "راهيان نور" است،مي افزايد؛ پاسداشت روز ملي راهيان نور؛ جشن معنوي تکريم ارزش‌هاي الهي و انقلابي هشت سال دفاع مقدس و لبيک به نداي حکيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و فرماندهي معظم کل قوا امام خامنه‌اي عزيز (مدظله‌العالي) مبني بر اينکه "اجازه ندهيد حماسه دفاع مقدس دستخوش فراموشي يا تحريف شود" محسوب مي‌شود.
اردوهاي فرهنگي راهيان نور، يکي از زيباترين و اثرگذارترين اقداماتي است که با عنايت خاص رهبر فرزانه انقلاب و تلاش خالصانه خادمان شهدا به زيباترين شکل ممکن فرهنگ ايثار و شهادت را براي نسل جوان تشريح و تبيين مي کند.
پاسداشت روز ملي راهيان نور تکريم ارزش‌هاي الهي و انقلابي هشت سال دفاع مقدس است و اين راهبرد حقيقي، پيشران‌ محرکي است که باتقويت آن مي‌توان به انتقال تاريخ فرهنگ دفاع مقدس به نسل آينده و ساير ملت‌هاي تشنه بيداري اسلامي نائل شد و به عنوان مهمترين ابزار فرهنگي در توسعه پايدار کشور و مقابله با تهاجمات دشمن به آن تکيه کرد.
امروز حرکت بي‌بديل، انقلابي و معنوي خيل عظيم رهروان و عاشقان خط سرخ ايثار و شهادت از جاي جاي ميهن اسلامي و ميليون‌ها جوان در قالب کاروان‌هاي راهيان نور براي حضور در مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس، "فتح الفتوح" ديگري از معجزه‌ انقلاب و رهبري ولايت فقيه است که توانست انقلابي در تربيت تفکر جهادي و فرهنگ عمومي کشور ايجاد نمايد.
نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در پايان با گرامي داشت ياد و خاطره امام راحل و شهداي هميشه جاويد هشت سال دفاع مقدس و ضمن تقدير از خادمان، راويان، مبلغان و دست‌اندرکاران راهيان نور کشور آورده است؛ ان شاء الله در سايه ايمان به خداوند متعال، پيروي از فرامين فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌اي عزيز(مدظله العالي) با اتحاد، تکيه بر توانايي هاي بومي کشور و توسعه فرهنگ و تفکر جهاد و مقاومت و با عبور از همه‌ گذرگاه‌هاي دشوار شاهد دوران اوج و شکوفايي جهان اسلام باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد یکشنبه شب در دیدار با فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب سرهنگ «عبدالله خسروی» به سمت فرماندهی مرزبانی استان اظهار کرد: مرزبانان شجاع و ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف در مرزهای کشور رشادت آفریدند و برای دفاع از مرزها و انقلاب در اوج آمادگی قرار دارند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد، افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

سر دار هنریان مجرد با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

کد خبر 6091497

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است