Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان سراوان از اعمال وحدت رویه بیمه شدگان صندوق بیمه روستائیان و عشایر با بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، رحمان سجادی اظهار داشت: جهت تأمین نظر شورای نگهبان به وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مجاز به اعمال وحدت رویه بیمه شدگان صندوق بیمه روستائیان و عشایر با بازنشستگان تامین اجتماعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه نمایندگان مردم در خانه ملت وزارت تعاون مجاز به اعمال وحدت رویه بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر با بازنشستگان تامین اجتماعی شد.
 
سجادی تصریح کرد: نمایندگان بند الحاقی ۲ تبصره ۷ لایحه بودجه را به این شرح اصلاح کردند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند جهت اعمال وحدت رویه بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر با بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام قانونی لازم را به عمل آورد.
 
وی یاد آوری کرد: افرادی که در شهرها زندگی می کنند اگر زمین، باغ، کارگاه، کارخانه وغیره به نام آنان در روستا باشد و یا در فعالیت های همچون زنبور داری در مناطق روستایی مشغول باشند، می توانند عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر شوند.
 
رئیس دفتر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان شهرستان سراوان اذعان داشت: کارگران فصلی ساکن شهر نمی توانند عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر شوند اما اگر افراد ساکن روستا هستند ولی در شهرها کار می کنند و یا ساکن شهر هستند و شش ماه از سال را در روستا سکونت دارند می توانند عضو صندوق بیمه شوند.
 
وی در پایان گفت: مجلس مصوبه ای پیشنهاد داده که با تائید شواری نگهبان و ابلاغ دولت دیگر قادر به بیمه کردن افراد بالای ۵۰ سال نمی باشیم و بنابراین بهتر است افراد زیر ۵۰ سال، خود را هرچه سریعتر بیمه کنند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، جمشید شایانفر مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری