Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، این مسابقات آکه در شهر نیلای در نزدیکی کوالالامپور آغاز شده شاهد حضور دانشجویان 8 کشور مختلف آسیایی در این دور از رقابت هاست.
محمد رحیم بیرقی مشاور و رییس حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان این دانشگاه در دو گروه زنان و مردان درشش تیم چهار نفره در این دور از مسابقات با سه اسلحه اپه ، فلوره و سابر شرکت کردند که در نخستین روز از رقابت ها نیز نتایج بسیار خوبی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته بیرقی در پایان نخستین روز از رقابت ها تیم دانشگاه آزاد با کسب یک مدال طلا، یک نشان نقره و سه گردن آویز برنز در صدر جدول مسابقات قرار گرفت.
سرپرست تیم های دانشجویان ایرانی شرکت کننده افزود: در پایان روز نخست بازی ها ( جمعه) در بخش اپه انفرادی بانوان که 17 شمشیرباز شرکت کردند اعظم بختی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. نماینده سنگاپور مقام دوم را کسب کرد و مهسا پور رحمتی دیگر نماینده ایران از تیم دانشگاه آزاد مقام سوم را به خود اختصاص داد.
وی افزود: در بخش فلوره نیز جواد رضایی شمشیرباز گروه مردان دانشگاه آزاد مقام ارزشمند نایب قهرمانی را از آن خود کرد، علیرضا ادهمی و وحید ذولفقاری دیگر ورزشکاران شایسته ایران نیز به ترتیب مقام های سوم مشترک را کسب کردند.
دراین بخش همچنین نماینده تایلند قهرمان این دوره از مسابقات شد.
اعضای تیم مربیگری دانشجویان ایرانی شامل پیام عابدی،زهره صدر زاده، فاطمه حکم الهی و جواد رضایی طادی هستند.

602

فدراسیون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دومین دور مسابفات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که سینا موحد در جدول استاید بامهره سیاه در برابر استادبزرگ ونکاتارامان از هندوستان با ریتینگ ۲۶۰۵ به برتری رسید و امتیازات خود را به عدد ۲ رساند.


استاد بزرگ قزاقستانی، دنیس ماخنف سومین شطرنج بازی است که سینا موحد در امارات مقابل وی قرار می‌گیرد.


موحد در دور نخست از سد استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.


شطرنج باز خوزستان برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.


سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سید کیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.


۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست وچهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • مشارکت دانشگاه‌های تهران در اجرای دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی
  • ایران می‌تواند میزبان خوبی برای قهرمانی آسیا باشد
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • جزییات سومین دوره آموزشی حلقه‌های میانی «حامیم» در دانشگاه علامه اعلام شد
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با۵۰-۶۰ رای وارد مجلس می شوند /برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با50-60 رای وارد مجلس می شوند/ برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد