Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری و گوینده شبکه استانی بوشهر بعنوان فردی که آغازگر این حرکت فرهنگی ورزشی شده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حرکت نمادین امسال برای هفتمین سال پیاپی است که صورت می گیرد و با حمایت خوب شورا و شهرداری بوشهر سال به سال به جعمیت شرکت کننده در این آیین افزوده می شود.
حجت محمدی افزود: به منظور حمایت از این اقدام ارزشمند امسال برای نخستین بار جوایز ارزنده ای شامل یک دوچرخ و 50 کارت هدیه برای ورزشکاران پیش بینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در هفتمین سال برگزاری این حرکت فرهنگی ورزشی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه کشتی سانچی آغاز این مسیر از مقابل شرکت ملی نفتکش صورت گرفت.
ورزشکاران در دور افتخار حرکت خود را از مقابل شرکت ملی نفتکش به سمت میدان های امام خمینی (ره)، شهید مطهری و شیلات حرکت و پس از گذر از محله صلح آباد و بافت قدیم شهر بوشهر به شرکت ملی نفتکش نقطه آغاز حرکت خود رسیدند.
محمدی یادآور شد: در صورت حمایت لازم در 10 اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس قصد دویدن مسیر دریایی بوشهر-جزیره خارگ (دویدن روی ترد میل جانمایی شده در شناور) را داریم که امید است شاهد تحقق آن باشیم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: امسال دهمین سال برگزاری نکوداشت روز بوشهر است که 18 اسفندماه بعنوان اختتامیه برنامه های بزرگداشت این هفته است.
مهرزاد آسایش افزود: برگزاری دور افتخار ورزشکاران بوشهری همراه با یاد و خاطره شهدای سانحه کشتی سانچی نشانه این است که با وجود گذشت زمان بندرنشینان بوشهری این حادثه تلخ را فراموش نکردند و در روز بزرگداشت شهر خود نیز یاد شهدای این سانحه دردناک را گرامی داشتند.
وی یادآورشد: بوشهر در مسیر تبدیل شدن به پایتخت فرهنگی خلیج فارس قرار گرفته و در این راستا سعی شده برنامه های برگزار شده برای هفته بزرگداشت روز بوشهر هر کدام پیام فرهنگی خود را داشته باشد.
18 اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعات بعنوان روز بوشهر نامگذاری شده و هر سال در هفته منتهی به این روز ویژه برنامه های مختلفی در شهر بوشهر برگزار می شود.
7212/ 6045
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنکور سراسری در ۱۱ حوزه استان بوشهر آغاز شده است که در مجموع ۱۶ هزار و ۲۴۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در دانشگاه خلیج فارس، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۷۷۶ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی هزار و ۴۵۰ نفر، هنر ۲۴۳ نفر، علوم تجربی ۲ هزار و ۶۴۲ نفر و زبان‌های خارجی ۶۰۶ نفر رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۱ حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

۶۳ درصد داوطلبان خانم هستند

وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در مجموع در بین کنکوری‌های امسال استان بوشهر، تعداد داوطلب ۶۳ درصد خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: در شهر بوشهر پنج هزار و ۷۱۷ نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده هستند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ ۶۱ نفر و تنگستان ۶۰۷ نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و ۱۶۴ نفر، دشتستان ۳ هزار و ۵۶۲ داوطلب، دشتی یک‌هزار و ۲۶۶ نفر و دیر ۱۷۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم ۴۴۳ نفر، عسلویه ۳۷۵، کنگان ۹۷۶ و گناوه یک‌هزار ۲۹۵ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۶۰ درصد آقا و ۴۰ درصد خانم هستند.

کد خبر 6088477

دیگر خبرها

  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)