Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@03:24:52 GMT

ستاد عید مهربانی در قلب پایتخت تشکل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۶۷۱۸

ستاد عید مهربانی در قلب پایتخت تشکل شد

 

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، مهرشاد‌ الله‌ویردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به شناسایی خانواده‌های نیازمند در قلب تهران گفت: بستر فرهنگی مناسبی برای یاری‌رسانی به خانواده‌های نیازمند در تهران وجود دارد و شهرداری منطقه 6 نیز در گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری، پیشگام و همراه اقشار مختلف مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از زنان سرپرست خانوار منطقه گفت: شرایط این بانوان به صورتی شده است که بر مبنای آموزش‌های کارآفرینی فراگرفته شده می‌توانند برای خود امرار معاش کنند.

الله‌ویردی با بیان اینکه توانمندسازی افراد تاثیر بسزایی در کاهش فقر در جامعه دارد گفت: هم اکنون دوازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفتگو دایر بوده و محصولات زنان کارآفرین توانمند شده به شهروندان عرضه می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 همچنین از برگزاری کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در سرای محلات و مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی الوند خبر داد و گفت: مجموعه این آموزش‌های تاثیر بسزایی در توانمند‌سازی شهروندان دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند