Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده  امروز در همایش منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: اکنون با مشکلاتی مثل سازگاری با کم‌آبی مواجه هستیم که شاید می‌توانست در دهه‌های گذشته حل شود.

وی افزود: نقاط بسیاری در دنیا وجود دارد که کم‌آب‌تر از منطقه ماست ولی نسبت به چیزی که دارند برنامه‌ریزی می‌کنند و ما حتی در زندگی شخصی خود هم بدون برنامه عمل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با بیان این که طی 50 سال اخیر میزان ورودی آب زاینده‌رود به یک‌سوم مقدار خود رسیده است، گفت: اصفهان یکی از شهرهایی است که در آن تاریخ و فرهنگ وجود دارد و مردم زندگی با شرافتی داشته‌اند، پس باید امکان تداوم زندگی و معیشت و رفاه برای مردم فراهم باشد که این امر با برنامه‌ریزی بر اساس مزیت‌های نسبی موجود محقق می‌شود.

وی با اشاره به این که اگر از گذشته برای آب برنامه‌ریزی شده بود امروز شاهد اعتراض کشاورزان نبودیم، خاطرنشان کرد: یک کشاورز کمتر از حداقل مزدی که مصوب شده بهره‌مند می‌شود.

مهرعلیزاده اذعان داشت: آب یک عنصر تجدید پذیر است که هیچ جای دنیا آن را در فاضلاب رها نمی‌کنند؛ طی دو ماه گذشته طرحی با عنوان سازگاری با مشکل کم‌آبی و چگونگی کمک صنعت اصفهان برای احیای منطقه تصویب شده است.

وی ادامه داد: با افزایش صنایع در اصفهان به حجم آب لطمه خورده و مشکلاتی را به بار آورده است پس باید از آب به صورت بهینه استفاده کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به جایگاه، مقام، شأن  منزلت زن بیان داشت: بانوان از نظر تعداد نیمی از جامعه هستند اما به عقیده من نیمه مؤثر جامعه هستند چراکه در ساختن جامعه و نسل آینده تأثیرگذار هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: یک مادر از صبح تا شب در کنار فرزند خود مسائل مختلف را با او در میان می‌گذارد تا ویژگی‌های یک فرد موفق در جامعه را به او یاد دهد در واقع بیش از 90 درصد فرصت تربیتی کودک با مادر است.

مهرعلیزاده متذکر شد: بانوان با وجود آن که دارای احساسات لطیف‌تری نسبت به مردان هستند ولی دقت و حوصله بیشتری دارند، تمرکز هم‌زمان بانوان روی موضوعات مختلف شاهکار است.

وی اضافه کرد: اساسی‌ترین مدیریت زندگی بشر را زنان انجام می‌دهند که همان قدرت مدیریت می‌تواند در یک وزارتخانه و اداره کل هم وجود داشته باشد.

استاندار اصفهان با تأکید بر این که زنان مدیر می‌توانند دیدگاه‌های تربیتی خود را در عمل اجرا کنند، عنوان داشت: یک زن می‌تواند در مدیریت کلان جامعه هم تعادل منطقی با نقش تربیتی مبنایی و نقش اجتماعی خود ایجاد کند، البته همیشه در هر تغییری مخالفتی هم هست اما نباید ناامید شد و باید با سرعت پیش رفت تا به نتیجه عالی که به نفع جامعه با مدیریت زنان است دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛طبیعت سرسبز لرستان آغوش پر سخاوت خود را به روی ساکنان همیشگی گشوده و طنین کوچ ایل به عنوان زمزمه‌ای از شور و پویایی زندگی عشایر میان کوه و دشت پیچیده است.
جامعه ی عشایری لرستان هر ساله با آغاز بهار، فصل جدید از زندگی خود را با کوچ به سمت مناطق ییلاقی آغاز می‌کنند تا سبزه زار‌های پهناور این سرزمین علاوه بر اینکه سکونتگاهی پرجلوه و منحصر به فرد برای این خانوار‌ها باشد چراگاهی غنی نیز برای دام‌ها و احشام آنان باشد.
جامعه عشایری لرستان با تمام سختی‌ها و دوری از زندگی مدرن امروزی، اما سهم قابل توجهی از تولیدات و چرخه تولید را در این استان ایفا می‌کند و حدود ت را می‌گذرانند.
 مدیر کل امور عشایر لرستان گفت:یک میلیون و ۵۰۰ هزار دام در لرستان وجود دارد که ۲۵ درصد از مواد پروتینی لرستان را تشکیل می‌دهند.
 هوشنگ نور محمدی افزود: عشایر لرستان سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمر، ۲۹ هزار تن فراورده‌های لبنی، یک هزار تن پشم،۱۵۰ تن عسل و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند.
در استان لرستان ۱۴ هزار خانوار عشایری وجود دارد که ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار آن کوچرو هستند.
۹۰۰ کیلومتر از مساحت کل کشور محل تردد ۹۶ ایل از عشایر کوچرو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • نشست زمین برای چهارمین بار در خیابان شهیدان کاظمی + عکس
  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • اهمیت مدیریت استرس در جهان امروز
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است