Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:01:21 GMT

بجنورد| هزینه درمان بیماری‌های خاص بسیار سنگین است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۰۴۷۰

بجنورد| هزینه درمان بیماری‌های خاص بسیار سنگین است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: هزینه درمان بیماری‌های خاص بسیار زیاد و سنگین است. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار مدیرعامل و جمعی از اعضای هیئت‌امنای انجمن بیماری‌های خاص استان، اظهار داشت: خدمت به بیماران و هم نوعانی که گرفتار بیماری‌های صعب‌العلاج و دیر علاج هستند، یک ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه سربازان گمنام در همه حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی حضور دارند و لازم است مسئولان در حوزه خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند و گرفتار بیماری‌های خاص که برای درمان خود متحمل هزینه‌های بسیار زیادی هستند همچون سربازان گمنام کارهای عظیم انجام دهند.

وی با تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت‌امنای انجمن بیماری‌های خاص استان به خاطر خدمات بسیار گسترده و ساخت کلینیک درمانی بیماری‌های خاص، افزود: شما در عین گمنامی خدمات شایسته‌ای را درزمینهٔ کمک به بیماران خاص انجام داده‌اید و این امر بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: اسلام در خصوص بیمار و نحوه برخورد با بیماران تأکید و سفارش‌های بسیاری کرده است و خادمان بیماران و عیادت کنندگان آن‌ها در روز قیامت جایگاه بسیار خوبی دارند.
وی تصریح کرد: در دنیا ایمان به خدا و خدمت به خلق بیشترین و بالاترین ارزش را دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تأکید کرد: اجر و پاداش نجات جان انسان‌ها به‌ویژه بیماران با محاسبات عادی و دنیایی قابل‌اندازه‌گیری نیست بلکه خداوند متعال ثواب این خدمت‌ها را در آخرت به زیبایی خواهد داد.

وی با بیان اینکه کار و خدمت به بیماران ام‌اس توفیقی است که هرکسی نمی‌تواند به آن نائل شود، افزود: خدمت انجمن بیماری‌های خاص که بی‌سروصدا ولی اساسی انجام می‌شود، بسیار ارزشمند است.

یعقوبی از مسئولان حوزه بیماری‌های خاص خواست درزمینهٔ آموزش‌های کاربردی عمومی باهدف ارتقای سطح آگاهی عمومی و با استفاده از کارشناسان مجرب یک ضرورت است و لازم است در این زمینه محل‌هایی برای تست افراد جامعه برای اطلاع از سلامت و پیشگیری بیماری‌ها امری حیاتی است.

انتهای پیام/م

R7719/P1486/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد