Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رییس کنفدراسیون آسیا با ابراز خوشحالی نسبت به تشکیل تیم‌ملی وزنه‌برداری بانوان در ایران، گفت: برای من یک آرزو بود که ایران با این همه پیشرفت، یک تیم بانوان هم داشته باشد تا مکمل تیم آقایان باشد.

عبدالله جرمل در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز خوشحالی نسبت به تشکیل تیم‌ملی وزنه‌برداری بانوان در ایران، اظهار کرد: بابت تشکیل اولین تیم وزنه‌برداری بانوان در ایران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من یک آرزو بود که ایران با این همه پیشرفت، یک تیم بانوان هم داشته باشد تا مکمل تیم آقایان باشد. این اتفاق این فرصت را به ما می‌دهد که با ایران برای برگزاری مسابقات آسیایی و بین‌المللی موافقت کنیم.

وی ادامه داد: عدم وجود یک تیم برای بانوان در این رشته، یکی از مشکلاتی بود که مانع از این می‌شد که ایران بتواند بازی‌های بزرگ بین‌المللی و آسیایی را میزبانی کند زیرا وقتی مسابقات بین‌المللی و آسیایی برگزار می‌شود، لازم است دو تیم آقایان و بانوان حضور داشته باشند. خدا را شکر که ایران صاحب تیم بانوان شده است. امیدوارم تیم بانوان ایران به حدی برسد که بتواند با تیم‌های دیگر نیز رقابت کند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری یمن با ابرار رضایت از وضعیت مسابقات جام‌فجر اهواز، گفت: من در مسابقات بین‌المللی جام فجر دوره‌های گذشته نیز حضور داشتم و مسابقاتی که در این دوره برگزار می‌شود، پیشرفت خوبی نسبت به دوره قبل داشته است. این رقابت‌ها از نظر مدیریت و محل اسکان سطح خوبی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون جهانی تکلیف تغییر اوزان وزنه‌برداری را مشخص نکرده و این تغیییرات به چه صورت است؟ خاطرنشان کرد: اجلاسی در این خصوص سه ماه دیگر در ازبکستان داریم و تغییر وزن‌ها به صورت رسمی اعلام می‌شود. در حال حاضر قرار است که هشت وزن برای آقایان و هفت وزن برای بانوان در بازی‌های آسیایی و المپیک وجود داشته باشد اما به عنوان یک فدراسیون جهانی آن‌چه مدنظر ما است، ۱۰ وزن است ولی کمیته المپیک در نظر دارد اوزان برای هر دو بخش به هفت دسته برسد.

عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی درباره ارتباط با علی مرادی، رییس فدراسیون ایران نیز گفت: با او بسیار کار کردم. او مدیری فعال، سالم و پاک است. مردای امکانات خوبی را برای وزنه‌برداران ایرانی در تهران آماده کرده و سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه داشته است.بسیار مهم است که او توانست اولین تیم‌ملی بانوان ایران را تشکیل دهد و بعدها این را خواهیم گفت که کسی که جرات پیدا کرد تیم بانوان را در ایران تشکیل دهد، علی مرادی بوده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «ویندزور جان» دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد:

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی فرد و مرتضی منصوریان

لازم به توضیح است، سمینار فوق از ۲۴ تا ۲۸ جون ۲۰۲۴ (۴ تا ۸ تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6097964

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور