Web Analytics Made Easy - Statcounter


کرمانشاه- نشان ملی حفاظت از منابع طبیعی به امام جمعه شهرستان دالاهو به خاطر ترویج و اشاعه فرهنگ منابع طبیعی اهدا شد.

به گزارش امتداد نیوز، همایش یک روزه بهره برداران و دهیاران و همیاران طبیعت شهرستان دالاهو امروز برگزار شد.

 همایش تجلیل از محافظان، همیاران طبیعت و بهره برداران منابع طبیعی باحضور ۴۰۰ نفر از اهالی سطح شهرستان دالاهو با حضور جمعی از مسئولان  در شهرستان دالاهو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، تاسه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دالاهو ضمن خیر مقدم به مهمانان گزارشی از وضعیت منابع طبیعی شهرستان دالاهو و اقدامات در راستای توسعه حفاظت مشارکتی ارائه نمودند و شاعران محلی نیز سروده های خود را تشریح کرد.

در پایان از تعدادی از مجریان نمونه طرح های حفاظت مشارکتی تجلیل شد.

همچنین نشان ملی حفاظت از منابع طبیعی به حاج آقا نوروزی امام جمعه شهرستان دالاهو به خاطر ترویج واشاعه فرهنگ منابع طبیعی در شهرستان دالاهو توسط دکتر تاسه اهدا گردید.

true برچسب ها : دهیاری شهرستان دالاهو منابع طبیعی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه به خیزش بزرگ دانشجویان جهان علیه جنایت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت:  این اتفاق نتیجه استقامت مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: رژیم منحوس صهیونیستی همواره برای به تصویر کشیدن یک چهره متمدن از خود سالهاست هزینه های فراوانی متحمل شده  و بیشترین تمرکز خود را در دانشگاهها معطوف کرده است اما امروز همین اقشار دانشگاهی به مقابله با رفتارهای باطل و خصمانه او پرداخته اند و این بسیار برای صهیونیسم دردناک است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت:  شیعیان پیرو امام صادق (ع) باید غیرت دینی داشته باشند و هر زمان گناهی در جامعه مشاهده شد از خود غیرت نشان دهند.

 

دیگر خبرها

  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود