Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@22:06:49 GMT

ویدیچ: در آستانه پیوستن به لیورپول بودم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۰۹۵۱

ویدیچ: در آستانه پیوستن به لیورپول بودم

نمانیا ویدیچ، مدافع سابق یونایتد تایید کرد که در مقطعی در آستانه پیوستن به لیورپول قرار داشته، ولی در نهایت راهی یونایتد شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویدیچ مدت‌ها در قلب خط دفاعی یونایتد نمایش‌های درخشانی داشت و با این تیم قهرمان چمپیونزلیگ و لیگ برتر نیز شد. حال او مدعی شد که تیم مورینیو پتانسیل قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد و همچنین از اتفاق جالبی در گذشته رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:

” تیمی که در موردش صحبت می‌کنیم، منچستریونایتد است. می‌دانم که لیگ برتر بزرگتر است؛ ولی فکر می‌کنم چمپیونزلیگ در دسترس باشگاه است. وقتی فصل شروع شد، فکر می‌کردم یونایتد شانس بیشتری برای بردن چمپیونزلیگ تا لیگ برتر دارد، زیرا بازیکنانی که خریداری شده بودند، زمان کافی برای هماهنگی نداشتند. به علاوه مورینیو مربی تاکتیکی است و اروپا را به خوبی می‌شناسد. او می‌داند چه بازی‌هایی پیش رویش است و برایش آماده خواهد بود. “

ویدیچ سپس درباره نزدیک بودنش به حضور در لیورپول گفت:

” در دوران رافا بنیتس بود. چندین بار با او صحبت کردم؛ ولی در واقع صحبت‌های اصلی را همسرم با او انجام داد. او قصد جذب من را داشت؛ ولی نمی‌دانم در آن موقع مشکل چه بود. پیش از پیوستن به یونایتد با او صحبت کردم، هر چند ملاقاتی بین ما نبود. آن موقع در مسکو بودیم و با تلفن با بنیتس صحبت کردم و همسرم صحبت‌ها را ترجمه می‌کرد.

به آنها نه نگفتم. آنها به من گفتند که من را می‌خواهند. تا آستانه انتقال هم پیش رفتیم. ولی در نهایت موضوع یونایتد پیش آمد و گفته شد که آیا می‌خواهی برای یونایتد بازی کنی و من هم پاسخ مثبت دادم. در عرض ۲ روز این انتقال نهایی شد. سپس لیورپول شروع به اقدامات جدی کرد؛ ولی انتقال من به یونایتد نهایی شده بود.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی نفوذهای خود از سمت راست زمین در دیدار مقابل پرسپولیس داشت تا سپاهان را به گل برساند و مثل بازی رفت به برتری برسند، اما نمایش درخشان عبدالکریم حسن در جناح چپ خط دفاعی قرمزها مانع از نفوذ مدافع کناری طلایی پوشان شد.

شاید فقط یک بازیکن را بتوان در بین پرسپولیسی‌ها شاخص‌تر از بقیه دانست که عملکردش مقابل سپاهان کاملا به چشم آمد و بازی او جلب توجه زیادی کرد و حتی شاید اشاره داشت که او بهترین نمایش خود پس از پیوستن به قرمزها را در این بازی به اجرا گذاشت.

عبدالکریم حسن با عملکرد مطمئن و فوق‌العاده در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان که در سمت مقابل یکی از نقاط قوت سپاهان به‌شمار می‌رفت، کاری کرد تا بازیکنانی مثل رامین رضاییان نتوانند به خواسته خود برسند و راه نفوذ از آن سمت را بست.

مدافع چپ قطری پرسپولیس روی توپ‌های بلند و دفع توپ نیز عالی کار کرد و با اینکه تصور می‌شد سخت‌ترین بازی خود را پس از پیوستن به پرسپولیس داشته باشد، اما ستاره قرمزها مقابل سپاهان بود.

دیگر خبرها

  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم