Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه آسماری، بیمه آسماری در این طرح قصد دارد خدمات بیمه درمان تکمیلی انفرادی خود را به بسیاری از مردم کشورمان که توانایی و شرایط دست‌یابی به طرح‌های بیمه‌های درمان تکمیلی موجود در کشور را ندارند، عرضه کند.

در این طرح، هر یک از افرادی که از سیم‌کارت همراه اول استفاده می‌کنند، می‌توانند با واردکردن کد (#*8*7*) در گوشی خود با طی کردن چند گام ساده ،این بیمه نامه را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از خرید بیمه‌نامه، لینک فایل بیمه‌نامه به همراه راهنمای دریافت مراکز خسارت و طرف قرار داد برای فرد پیامک خواهد شد.

لازم به ذکر است که این بیمه‌نامه برای افراد زیر ۴۰ سال طراحی شده است و از مزایای این طرح می‌توان به حق بیمه مناسب آن اشاره کرد چرا که هر فرد تنها با پرداخت 195 هزار تومان می تواند به مدت یک سال از خدمات این بیمه نامه بهره‌مند شود.

بیمه آسماری به‌عنوان حامی مردم پوشش‌های متنوع ذیل را برای بیمه‌شدگان این طرح بیمه تکمیلی درمان را در نظر گرفته‌ است که شامل:

هزینه‌های بیمارستانی: جبران هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی، قلب، گامانایف و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان‌ و مراکز جراحی محدود و day care تا مرز 15.000.000ریال

اعمال جراحی بزرگ: اعمال جراحی به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع (به‌استثنای دیسک ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند، ریه، پیوند کبد، پیوند کلیه تا مرز پرداخت 30.000.000 ریال

پاراکلینیکی: سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع آندوسکوپی، ام آر آی، اکوکاردیوگرافی استرس اکو، دانسیتومتری، تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی، نوار مثانه، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم تا سقف پوشش 1.500.000ریال

جراحی‌های محدودمانند شکستگی و دررفتگی، گچ گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی، تخلیه کیست و لیزر درمانی با سقف تعهد 1.000.000 ریال

هزینه‌های آمبولانس: جبران هزینه‌های انتقال بیمار داخل شهر بین شهر در مواقع اورژانسی با سقف تعهد 1.200.000 ریال

بیمه حوادث: در صورت فوت بیمه‌شده براثر حادثه مبلغ 100.000.000 ریال

شرکت کمک رسان ایران با اتکا به شبکه خدماتی گسترده خود در سراسر کشور و داشتن 37 شعبه و 2000 مراکز درمانی طرف قرارداد در سراسر ایران توانسته است شریک مورد اعتمادی به عنوان سهامدار عمده برای شرکت بیمه آسماری باشد که در حال حاضر از طریق خدمات بی‌نظیر خود توانسته است رضایت بیمه‌گذاران را در سراسر کشور جلب کند و خدمات این بیمه‌نامه نیز توسط شرکت کمک رسان ایران ارائه می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار

به گزارش ورزش سه، محمدعلی عبدالهی بازیکن جوان هوادار در ششمین حضورش در ترکیب این تیم اولین گل خود را به ثمر رساند و پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مهاجم راست پا و 22 ساله هوادار اولین بازی خود را در هفته دوم لیگ برتر مقابل شمس آذر بازی کرد و در دوران محمود فکری فرصت حضور در ترکیب به عنوان بازیکن جانشین به او داده شد و پس از مدت‌ها به عنوان جانشین به میدان آمد.

عبدالهی آخرین بار در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس دقایق کوتاهی بازی کرد و بعد از آن فرصت حضور در زمین نداشت و در بازی با مس سونگون پس از مدت‌ها فرصت حضور پیدا کرد و در دقیقه 76 گل سوم هوادار را به ثمر رساند.

هوادار در این فصل بازیکنان جوان زیادی را به میدان فرستاده و تعداد زیادی از آنها برای این تیم گلزنی کرده اند، محمد دیندار، فرهاد زاووشی، مهدی گودرزی، محمدعلی عبداللهی، آرشا شکوری و ... بازیکنان جوانی هستند که در طول فصل فرصت حضور در ترکیب هوادار را پیدا کردند.

این تیم در کنار بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب دارد گاها از بازیکنان جوان هم در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند و بالانس جالبی در ترکیب این تیم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • برای اولین بار یک زن همزمان پمپ قلب و پیوند کلیه خوک دریافت کرد
  • اولین فردی که همزمان پمپ قلب و کلیه خوک دریافت کرد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید