Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@17:18:18 GMT

امنیت سفارتخانه ها در تهران؛ امنیت سفارت ایران در لندن

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۳۸۵۹

عبداله عبدی تهیه کننده برنامه سفیران در مطلبی نوشت: در برنامه سفیران تا کنون به هشت سفارت خانه از سایر کشورها در پایتخت ایران تهران رفتم.

در همه این سفارت خانه ها امنیت در فضای بیرونی موج میزد. و اینکه قبل از ورود ما به سفارت خانه کنترل های لازم از سوی نیروهای انتظامی صورت میگرفت تا مبادا حریم کشوری در ایران مورد تعرض قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز که خبر حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و جسارت به پرچم مقدس ایران را مشاهده کردم به امنیت در ایران عزیز بالیدم. لندن که قطعا زیر نگاه های دست گاه امنیتی بریتانیا هست چطور ممکن است دچار این حفره امنیتی و چالش جدی عدم تامین امنیت شود؟ مماشات چند ساعته پلیس لندن با مرتکبین این اقدام چه توجیهی دارد؟

اگر به هر دلیلی این افراد وارد سفارت خانه ما می شدند و به سلامتی دیپلمات های ما خدشه ای وارد میشد چه عواقبی داشت؟ آیا میتوان احتمال مماشات و هماهنگی قبلی را برای این واقعه در نظر گرفت؟ چرا رسانه های لندن نشین از واژه حمله استفاده نکردند؟ آیا این کار عقبه رسانه ای هماهنگ داشت؟

در تمامی اخبار رسانه های بی بی سی فارسی و صدای امریکا و شبکه من و تو توهین به پرچم ایران با کلید واژه "پرچم جمهوری اسلامی ایران پایین ک‌ش‌ی‌ده شد" مشاهده می شود.

نظرشما در این خصوص چیست؟
آیا این کار را اقدام از پیش برنامه ریزی شده میدانید؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایگاه مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته است.

به این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آنها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی به سایت مراجعه کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده «به عموم کاربران توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.»

کد خبر 6098300 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد
  • بازتاب حضور گروسی در ایران در رسانه‌های بین‌المللی
  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم