Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با بیان اینکه اتصال بیارجمند به راه‌های مواصلاتی کشور اقتصاد شاهرود را متحول می‌کند گفت: مشکلات پروژه احداث استخر در بخش بیارجمند رفع می‌شود. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سید شهاب‌الدین چاووشی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق گردشگری بخش بیارجمند اظهار داشت: این منطقه از ظرفیت‌های مطلوبی برای توسعه بخش گردشگری و اقتصادی برخوردار است که باید نسبت به استفاده از این ظرفیت‌ها اقدامی اساسی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روستای قلعه بالا در شاهرود یکی از بهترین روستاهای گردشگری استان به شمار می‌رود افزود: با توجه به در پیش رو بودن سال جدید توسعه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان را در اولویت برای رونق اقتصادی استان دانست.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه شهر بیارجمند از نظر موقعیت جغرافیایی نیز منحصربه‌فرد است اعلام کرد: این منطقه به راه‌های مواصلاتی کشور ازجمله طرود به سمت یزد متصل است که می‌تواند نقش ویژه‌ای در جذب مسافران نوروزی ایفا کند.

وی با اشاره به مشکلات مردم روستاهای بیارجمند تصریح کرد: تأمین آب و تقویت پروژه‌های آبی این منطقه ازجمله مطالبات مهم مردم است که باید در دستور کار قرار گیرد.

چاووشی با بیان اینکه این منطقه از وضعیت مطلوبی در بخش کشاورزی برخوردار است و آب مهم‌ترین مشکل مردم و کشاورزان بیارجمندی است اعلام کرد: تغییر الگوی کشت کشاورزی و کاهش مصرف آب با توجه به وضعیت آب‌رسانی به این مناطق باید در اولویت قرار گیرد.

وی ابراز داشت: بیارجمند یکی از مناطق گردشگری استان سمنان است که می‌توان گفت تاکنون شناسایی نشده است و باید این امر را به مردم معرفی کنیم.

استاندار سمنان تأکید کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این منطقه تحول عظیمی را در اقتصاد و اشتغال شاهرود ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از اتصال خط ۵۰۰ چدنی مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه خبر داد.   سعید پاشازاده اظهار داشت: خط ۵۰۰ چدنی منشعب از خط ۸۰۰ چدنی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه در جهت وارد شدن به مدار بهره‌برداری متصل شد.

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری