Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@22:03:29 GMT

اعتبارات ادارات ناتوان درجذب پس گرفته می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۷۴۲۱

اعتبارات ادارات ناتوان درجذب پس گرفته می شود

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شنبه در شورای برنامه ریزی خوزستان درسرسرای استانداری بیان کرد:ادارات خوزستان میزان اعتبار و پروژه های سال 96 را بررسی کنند و برای سال 97 برنامه های خود را تعیین کنند.
وی گفت: نشست ها و تصمیماتی که در شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان گرفته می شود باید به گسترش خدمات و ایجاد اشتغال در خوزستان ختم شود و هرگونه کم کاری از سوی مدیران دستگاه ها قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریعتی بیان کرد: کارگروه های خوزستان برنامه های دستگاه های اجرایی برای سال 97 را مشخص کنند و مدیران استان نباید نسبت به کم کاری و کوتاهی بی تفاوت باشند.

** گلایه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از برخی مدیران استان
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوز نیز گفت: مصوبات اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان در حکم مصوبات هیات وزیران است که به استان ها تفویض اختیار شده است.
امید حاجتی افزود: مسئولانی که در شورای برنامه ریزی خوزستان حضور ندارند و کم کاری می کنند مدعی تامین اعتبار نباشند.
وی بیان کرد: از کارگروه های استانی خواسته شده که پیشنهادات و برنامه های خود را برای سال آینده ارایه دهند که متاسفانه هیچ کارگروهی از استان به غیر از کارگروه بانوان و خانواده برنامه خود را ارایه نداده است.
رییس مجمع نمایندگان خوزستان نیز بیان کرد: بین مدیری که کار می کند و برای پیگیری مشکلات و برنامه های استان وقت می گذارد با مدیری که کوتاهی می کند و کار نمی کند فرق است و باید به این موضوع در استان بیشتر توجه شود.
عباس پاپی زاده افزود: برگزاری شورای برنامه ریزی علاوه بر اینکه پروژه ها و مشکلات استان را بررسی می کند، ارتباط با مدیران را تقویت می کند.
وی گفت: بسیاری از دستگاه های اجرایی در خوزستان به دلیل بی نظمی وکم کاری امکان جذب اعتبارات خود را ندارند و کم کاری مدیران استانی به مسئولان بالا دست هر دستگاه و وزیر مربوطه اعلام و تذکر خواهم داد.
در این نشست طرح هادی شهر سیاه منصور از توابع شهرستان دزفول به تصویب اعضای شورای برنامه ریزی خوزستان رسید.
شهر سیاه منصور در 6 کیلومتری شهر دزفول قرار دارد سال 91 به شهر تبدیل شد و جمعیتی بالغ بر پنج هزار و 406 نفر دارد.
همچنین در این نشست طرح هادی بیدروبه از توابع شهرستان اندیمشک نیز مصوب شد.
طرح هادی شهر آزادی نیز از توابع شهرستان اندیمشک برای بررسی بیشتر در کارگروه زیربنایی برگشت داده شد. جمعیت این شهر حدود چهار هزار نفر است.
7158/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بابک دارابی در نشست مصوبات سفر هیات دولت از محل نفت اظهار کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای خوزستان در دور اول سفررییس جمهور و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۸.۷ همت بود که تا کنون ۴.۲ آن پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های استاندارخوزستان و معاونان وی و همچنین رویکرد جهادی مدیران استان امیدواریم بتوانیم بازخورد مثبتی از اجرایی شدن طرح‌ها داشته باشیم.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: در مجموع سفر‌های رییس جمهور به خوزستان، مسئولیت‌های اجتماعی نفت یکی از محل‌های تامین اعتبار طرح‌های سفر به این استان است.

محمد خانچی بیان کرد: آخرین وضعیت اجرای طرح‌ها در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی بررسی شد و بر جذب حداکثری اعتبارات سفر به منظور شتاب بیشتر در همه شهر‌های استان تاکید شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک وزارت نفت بخش عمده طرح‌های نیمه کاره تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند