Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال سعدی آل کثیر، مدیر روابط عمومی هیئت سوارکاری خوزستان در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کشوری امروز 19 اسفندماه به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی تصریح کرد: در کورس اول لینا بهزادی به مالکیت نیوشا بهزادی و به مربیگری سیف الله نورزهی از شهرستان اهواز مقام اول را کسب کرد، ویکتور اطلسی به مالکیت مهدی شمس سالاری و به مربیگری حسن بزن بیرانوند از لرستان به مقام دوم دست یافت و نیله لیاقت به مالکیت آرش لیاقت و به مربیگری آرش لیاقت از شهرستان رامهرمز مقام سوم را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اذعان داشت: در کورس دوم ورساچ به مالکیت باشگاه برادران غیاثی و به مربیگری مصطفی غمخوار از شهرستان شوش دانیال، ویکتور حسنی به مالکیت میثم کرد و به مربیگری مجتبی منجزی از شهرستان شوش دانیال و ونوس فیض عسکری به مالکیت فرزان فیض عسکری و به مربیگری منصور دهقانپور از کرمانشاه بترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

سعدی آل کثیر افزود: در کورس سوم وانیا سعدی به مالکیت علی سعدی و به مربیگری بهنام سعدی از شهرستان دزفول مقام اول را به خود اختصاص داد، وال ترابی به مالکیت حاج اصغر ترابی و به مربیگری منصور دهقانپور از اصفهان مقام دوم را از آن کرد و مقام سوم به نیلمان به مالکیت اصغر محمدی و به مربیگری فرید رحمتی از خرم آباد رسید.

مدیر روابط عمومی هیئت سوارکاری خوزستان گفت: در کورس چهارم این رقابت ها مقام اول به ویکتور بهروزی به مالکیت محمدرضا خادمعلی و به مربیگری محمد رضا خادمعلی از شهرستان دزفول رسید، لوئی طویهی به مالکیت محمد لویمی و به مربیگری جواد کعبی از شهرستان اهواز به مقام دوم رسید و ونوس قنبری به مالکیت حاج امین آهو صحرایی و به مربیگری سیاوش صدری از شهرستان دزفول مقام سوم را تصاحب کرد.

وی اظهار داشت: در کورس پنجم ولوو رضایی به مالکیت حاج حمید رضایی و به مربیگری منصور دهقانپور از یزد، وارث هلاکو به مالکیت حاج ملاعزیز هلاکوپور و به مربیگری سروان هلاکوپور از شهرستان شوش دانیال و نرون ستوده نیا به مالکیت حاج حامد هندی قماشی و به مربیگری سیاوش صدری از شهرستان دزفول بترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

کمال سعدی آل کثیر بیان کرد: در کورس ششم این رقابت ها مقام اول از آن میداس به مالکیت دکتر افشین مسیح پور و به مربیگری علی غمخوار از شهرستان اهواز شد، نئولیا به مالکیت حسین راستگویان و به مربیگری علی غمخوار از یزد بر سکوی دوم ایستاد و نابودگر مسعود به مالکیت مسعود محمدپور و به مربیگری علی زارعی از شهرستان شوش دانیال به مقام سوم رسید.

انتهای پیام/گ

نگاهی به نتایج مسابقات اسبدوانی کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی

کورس سهمیه و بقا در یک بازی ادامه خواهد داشت. 

طرفداری | ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. 

اطلاعات بازی ناتینگهام فارست و منچسترسیتی بستر مسابقه: هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 (28 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه سیتی گراند داوران: سایمون هوپر (داور اصلی) - پیتر بنکس (داور وار) ترکیب اولیه ناتینگهام فارست و منچسترسیتی  ناتینگهام فارست (1-4-5): سلز | ویلیامز، نیاکاته، موریلو، بولی، آینا | الانگا، دنیلو، گیبس وایت، هادسون اودوی | وود منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، آکانجی، آکه، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، دوکو، گریلیش | آلوارز 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس