Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@15:36:24 GMT

وابستگی فرقه شیرازی به انگلیس محرز است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۹۴۳۰

وابستگی فرقه شیرازی به انگلیس محرز است

دادستان کل کشور گفت:شب گذشته تعدادی از وابستگان به فرقه شیرازی به سفارت ایران حمله کردند که وابستگی این جریان به انگلیس محرز است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جعفر منتظری در گفتگوی ویژه‌ خبری با اشاره به حادثه حمله به سفارت ایران در لندن گفت: از طرف دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت پیامی به فرقه شیرازی داده شد که دست از این حرکت بردارید که متاسفانه پذیرفته نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  مرکز این حرکت در قم است ،اظهار داشت:  اخیرا یکی از وابستگان این جریان برخلاف موازین قانونی حرکتی انجام داد که حرکت مجرمانه است.
منتظری افزود: دادسرای ویژه روحانیت این آقا را چند بار احضار کرده بود و از پاسخ مثبت و حضور استنکاف کرده بود تا اینکه طبق قانون مسئولین این شخص را بازداشت کردند. پیرو این احضار و بازداشت عده ای در برخی کشورهای همسایه تعرضاتی کردند که به نظر ما حرکات ناشایستی بود.

دادستان کل کشور با اشاره به وابستگی این جریان به انگلیس گفت: شب گذشته تعدادی از وابستگان این گروه به سفارت ایران یورش بردند و وابستگی این جریان به انگلیس محرز است و مدارک فراوانی است که این جریان در انگلستان تحت حمایت دولت انگلستان انجام می شود.

دادستان کل کشور با اشاره به خودکشی متهم به جاسوسی گفت: این شخص در یک محل مناسب نگهداری می‌شد و مراقبتهای لازم از روی صورت گرفته بود منتها از یک فرصتی استفاده کرده بود و شاید مراقب غفلتی در این رابطه انجام داده بود.
وی افزود تمام اقدام این فرد بیش از ۱۶ دقیقه طول نکشیده بود دادستان کل کشور تصریح کرد: در کشورهای غربی آمار وحشتناکی در رابطه با خودکشی زندانیان وجود دارد به طوری که به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۶۲ نفر در زندان های آمریکا خودکشی می‌کنند. از ۲۰۰ هزار زندانی در کشور است و سه یا چهار نفر که خودکشی می‌کنند که البته به هیچ وجه این مسئله قابل توجیه نیست و زندان‌ها و مسئولان آنها وظایفی دارند و باید مراقبت کنند.

دادستان کل کشور با اشاره به موضوع کشف حجاب گفت: اگر کسی در مرعا کشف حجاب کند طبق قانون مجرم است و این حرف حجاب اجباری ریشه در سخنان دشمنان دارد و نظام جمهوری اسلامی درمقابل حرکتی که گناه و حرام مسلم است ساکت نمی ماند.

وی در خصوص شناسایی اموال نامشروع مسئولان گفت: بر اساس تجربه ای که دارم مطمئنم این قانون به اجرا نمی‌رسد و اجرایی نخواهد شد چرا که نیاز به کارشناسی‌ جامع تری دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر