Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
عکس مهسا طهماسبي بازيگر پر شور و هيجان تلويزيون
بيوگرافي مهسا طهماسبي + جديدترين عکس هاي مهسا طهماسبي
مهسا طهماسبي متولد آبان 1372 در کرج و بازيگر تئاتر و سينما و تلويزيون است. مهسا طهماسبي برادر زاده مائده طهماسبي بازيگر شناخته شده تلويزيون است و فرهاد آئيش شوهر عمه اش مي باشد.
بيوگرافي مهسا طهماسبي:
مهسا طهماسبي آبان 1372 در کرج متولد شد او در رشته تئاتر دانشگاه تهران با گرايش عروسکي کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهسا طهماسبي اولين تجربه بازيگري اش را در سريال ديوار به ديوار کسب کرده است. مهسا طهماسبي برادر زاده مائده طهماسبي بازيگر شناخته شده تلويزيون است و فرهاد آئيش شوهر عمه اش مي باشد.
مائده طهماسبي ( عمه مهسا طهماسبي) و فرهاد آئيش
مصاحبه اي خواندني با مهسا طهماسبي:
خانم طهماسبي لطفا خودتان را معرفي کنيد و چه زماني شروع به کار بازيگري کرديد؟
متولد آبان ماه 1372 هستم. در رشته تئاتر دانشگاه تهران با گرايش عروسکي تحصيل کردم. کار بازيگري را با تئاتر و پيش از آن که وارد دانشگاه شوم، آغاز کردم. وقتي وارد دانشگاه شدم، در سه فيلم سينمايي که دوتاي‌شان ايراني هستند و هنوز اکران نشده‌اند و يکي از آن‌ها فيلمي براي شبکه آرته بود که يک‌سال قبل پخش شد. اين فيلم محصول مشترک ايران و فرانسه بود و عوامل آن ازجمله کارگردان فرانسوي بودند. اين فيلم اولين تجربه من جلوي دوربين بود و فضاي صميمانه و خوبي بر آن حاکم بود. بازي در اين فيلم از اين نظر برايم جالب بود که تجربه همکاري با سينماگران خارجي را کسب کردم. يک‌جورهايي به‌جاي اين که من به خارج بروم، خارج آمد ايران. (مي‌خندد)
از چه زماني به بازيگري علاقه مند شديد؟
در دوران راهنمايي در مدرسه‌مان دو ساعت وقت آزاد در هفته داشتيم که هر دانش‌آموز بنا‌بر علايقش مي‌توانست در آن ساعت آزاد به سمت کارهاي هنري که دوست داشت، برود. من هر سه سال در اين دو ساعت فيلم‌سازي و تئاتر را انتخاب کردم و بسيار به اين هنرها علاقه‌مند شدم. ضمن اين که خانم مائده طهماسبي عمه و آقاي فرهاد آئيش شوهرعمه‌ام هستند و من از کودکي با اين فضا و حرفه آشنا بودم.
از همان اول شغل بازيگري را انتخاب کرديد؟
علاقه به سينما با من بود، اما در دوره دبيرستان وارد مدرسه فرزانگان شدم و در رشته تجربي ادامه تحصيل دادم. تصميم داشتم جراح قلب شوم، اما پيش از ورود به دانشگاه تصميم‌ام عوض شد و به خانواده‌ام گفتم يا هنر مي‌خوانم يا ترک تحصيل مي‌کنم. (مي‌خندد)
خانواده‌ام خيلي شوکه شدند و فکر کردند مي‌خواهم تنبلي کنم و از درس‌خواندن فرار کنم. با عمه‌ام در اين مورد صحبت کردند و خلاصه درنهايت راضي شدند که در دانشگاه هنر بخوانم. خداراشکر الان هم راضي هستند و مي‌توانم بگويم به من افتخار مي‌کنند و خوشحالند که به من اجازه دادند به سراغ علاقه‌ام يعني بازيگري بروم.
آيا پدر و مادرتان شما را درک ميکنند؟
پدرم و مادرم جوان هستند و پدرم هنوز به 50سالگي نرسيده‌اند و ما اختلاف سني زيادي نداريم. خوشبختانه همين موضوع باعث مي‌شود آن‌ها من را درک کنند. مادرم حسابدار هستند و شغل‌شان را دوست ندارند، به‌خاطر همين وقتي در سن 17سالگي جدي درباره شغل آينده‌ و علاقه‌ام به بازيگري با آن‌ها صحبت کردم، متقاعد شدند و همراهي‌ام کردند.
جديدترين عکس هاي اينستاگرامي مهسا طهماسبي
آيا براي ورود به بازيگري پارتي بازي کرديد؟
آقاي سامان مقدم براي نقش کيان به‌دنبال بازيگري جوان بودند و آقاي آئيش به من گفتند که تو را براي بازي معرفي مي‌کنم. البته اين معرفي صرفا در حد پيشنهاد بود و قبلا هم آقاي آئيش من را براي بازي به پروژه‌هاي ديگر معرفي کرده بودند که به سرانجام نرسيده بود.
مي‌خواهم بگويم اين‌طور نبوده که با پارتي‌بازي وارد سينما شده باشم. درواقع شايد معرفي‌ام به پروژه‌ها باواسطه بوده، ‌اما در مرحله بعد همه‌چيز بر‌عهده خودم بوده است. در بازيگري کسي نمي‌تواند با پارتي‌بازي ماندگار شود. اگر کسي بخواهد در اين حرفه بماند، فقط بايد بر استعداد و توانايي خودش متکي باشد. مطمئن باشيد اگر کسي در زمينه بازيگري مستعد نباشد، بعد از مدتي مجبور است از اين حرفه خداحافظي کند.
آيا بازيگري کار آساني است؟
بازيگري کار سختي است، ولي من هميشه فکر مي‌کردم سينما نسبت به ساير مديوم‌ها راحت‌تر است. تصور مي‌کردم بازيگري که تنها در سينما کار مي‌کند و تابه‌حال تجربه تئاتري نداشته، کار خاصي نمي‌کند و بازي در مديوم سينما راحت است، اما وقتي خودم در فيلم‌هاي سينمايي و سريال بازي کردم، متوجه شدم بازي مقابل دوربين هم کار سختي است. به‌خصوص اين که با گروهي حرفه‌اي همکاري داشته باشيد. در چنين موقعيتي شما نمي‌توانيد بد بازي کنيد و کارگردان مرتب کات بدهد؛ چون فقط اين کار خودتان نيست که خراب مي‌شود، بلکه زحمت بازيگران ديگر را هم هدر مي‌دهيد.
آيا دوست داريد که مشهور شويد؟
همه کساني که سمت بازيگري مي‌روند، دل‌شان مي‌خواهد ديده شوند. کسي که بازيگري را انتخاب‌کرده و ادعا مي‌کند دوست ندارد ديده شود يا دروغ مي‌گويد يا بايد از بازيگري خداحافظي کند. من هم دوست دارم کارم ديده شود، به شرطي که در آثاري بازي کرده باشم که مردم دوست داشته باشند. در اين صورت مردم از ديدنم خوشحال مي‌شوند؛ چون به ياد کارهاي خوبي که بازي کرده‌ام، مي‌افتند. اين نوع ديده‌شدن را دوست دارم. درواقع شهرت بدون حاشيه را دوست دارم، شهرتي که به‌واسطه موفقيتم در بازيگري به‌دست‌آمده باشد، نه حواشي آن.
بازي در کدام نقش ها را بيشتر دوست داريد( کمدي يا جدي) ؟
تجربه کمدي برايم خيلي جذاب و خوب بود، اما علاقه شخصي‌ام ژانر درام، فيلم‌ها و سريال‌هاي اجتماعي و جدي است. بازي در نقش‌هاي کمدي کار سختي است، به‌خصوص اين که شما يک کمدين نباشيد. در کل خنداندن مردم در جامعه ما خيلي سخت‌تر از گرياندن آن‌هاست. براي همين فکر مي‌کنم کمدي ژانر سختي است و شما حتما بايد بازيگرِ کمدي باشيد تا بتوانيد در چنين کاري بازي کنيد.
آيا ورزش هم ميکنيد؟
در ايران بازيگري خيلي به چهره متکي است، ولي در کشورهاي ديگر فيزيک بدني و صدا هم خيلي مهم است و جزو رکن‌هاي اصلي بازيگري است. کسي که سبک زندگي خوبي نداشته باشد و ورزش نکند، طبعا پوست خوبي نخواهد داشت و بشاش نخواهد بود. اگر يک بازيگر به‌خاطر عدم تحرک و تغذيه نادرست پوست خوبي نداشته باشد و فيزيک بدني‌اش مناسب نباشد، مخاطب هم او را دوست نخواهد داشت. ضمن اين که در کل براي داشتن زندگي سالم و شاد بايد ورزش کنيم.
روزهايي که صبح زود بيدار مي‌شوم و روزم را با ورزش آغاز مي‌کنم، تمام روز خوشحالم و تاثيرش را کاملا در روحيه‌ام حس مي‌کنم. ورزش صبحگاهي باعث گردش خون در بدن مي‌شود و به‌خاطر همين کل روز احساس نشاط مي‌کنيم.
در دوران راهنمايي به‌صورت حرفه‌اي بسکتبال بازي مي‌کردم، ولي در دبيرستان ديگر ورزش را حرفه‌اي دنبال نکردم. هندبال را تجربه کرده‌ام، در واليبال بي‌استعداد بودم. (مي‌خندد) و مدتي هم فوتبال بازي مي‌کردم و دروازه‌بان بودم. اما در حال حاضر فقط به باشگاه بدنسازي مي‌روم.
تصاوير مهسا طهماسبي
آرزويم براي بازيگري چيست؟
حضور در جشنواره‌هاي معتبر جهاني مانند کن، برلين و اسکار براي هر بازيگري آرزوست و من هم از اين قاعده مستثني نيستم؛ اما هميشه به خودم مي‌گويم الويتم بايد پيشرفت، تلاش و آموختن باشد. اين که خودم حس کنم پيشرفت کرده‌ام و در هر کاري که بازي کنم، اين حس را داشته باشم که از کارهاي قبلي بهتر بوده‌ام، برايم لذت‌بخش است و در اين صورت به آرزويم در بازيگري خواهم رسيد.
ارتباطتان با اعضاي خانواده تان به چه صورت است؟
هميشه خانواده برايم در الويت و عزيز بوده است. هم در خانواده پدري و هم در خانواده مادري‌ام همه به‌شدت به هم نزديک هستند. ما برخلاف خيلي خانواده‌ها که ممکن است با عمه، خاله و عمو در ارتباط نباشند، ارتباط بسيار خوبي داريم و من با همه‌شان رفت‌وآمد دارم.
همه اعضاي خانواده‌ام حق پدري و مادري به گردنم دارند و همه‌شان را خيلي دوست دارم. ما اصالتا بابلي هستيم و يکي از خاله‌هايم در اين شهر زندگي مي‌کند و من با ايشان درست به همان اندازه در ارتباطم که با خاله‌ام که در تهران و نزديک ما زندگي مي‌کنند. همه اعضاي خانواده‌ام را دوست دارم و اصلا نمي‌توانم حتي يک روز را بدون آن‌ها تصور کنم.
آيا آقاي فرهاد آئيش و مائده طهماسبي در اين زمينه کمکتان کرده اند؟
هميشه با عمو فرهاد و عمه مائده مشورت مي‌کنم، به‌خصوص از حالا به بعد اين مشورت بيشتر هم خواهد شد. خوشبختانه اين شانس را دارم که اين عزيزان در کنارم هستند و من قطعا هيچ کاري را بدون مشورت با آن‌ها قبول نخواهم کرد. خداراشکر مي‌کنم که عمه و شوهرعمه‌ام در کنارم هستند؛ چون مي‌توانم بهترين مشاوره و نصيحت‌ها در زمينه کارم را از آن‌ها بگيرم و بشنوم.
عکس هاي مهسا طهماسبي:
مهسا طهماسبي به همراه ياسمينا باهر و حسن زارعي
مهسا طهماسبي، ويشکا آسايش و ياسمينا باهر
عکس هاي پدر و مادر مهسا طهماسبي
جديدترين تصاوير مهسا طهماسبي
مادر و مادربزرگ مهسا طهماسبي
گردآوري : بخش بازيگران بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مترسک؛ عرفان طهماسبی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284

مو براش میباریدم تا توو خشکی نشینه
مو براش میتابیدم تا توو سرما نشینه
مو براش دریا شدم او با برکه میپرید
مو براش فردا شدم به گذشته میرسید
مو یه دنیا آرزو او جلو پاشو میدید
صاف بودم عین دشت ولی بام صادق نشد
مو براش عشق شدم ولی بام عاشق نشد
غرق عشقش میشدم یک دفعه قایق نشد
آی مترسک چشاتو واکن گندماتو دزدین
آی مترسک سر و صدا کن که کلاغا رسیدن
ای مترسک سر و صدا کن که کلاغا رسیدن
همه جا جارش زدم مونه بی صدا میخواست
مو براش شفا بودم او فقط دوا میخواست
مو دوتامونه ولی اون مونه جدا میخواست
آی مترسک چشاتو واکن گندماتو دزدین
آی مترسک سر و صدا کن که کلاغا رسیدن
ای مترسک سر و صدا کن که کلاغا رسیدن
نمیدونم دلوم دیوونه ی کیست
اسیر نرگس مستونه ی کیست
نمیدونم دل سر گشته ی مو
کجا می گردد و در خونه ی کیست

بازدید 3 مترسک قطعه‌ای از عرفان طهماسبی است. موزیک ویدیوی این قطعه را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • مترسک؛ عرفان طهماسبی
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی