Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:20:51 GMT

رمز موفقیت ازدواج آسان استفاده از ظرفیت مردمی است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۰۶۸۶

رمز موفقیت ازدواج آسان استفاده از ظرفیت مردمی است

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل بنیاد ملی خانواده اظهار کرد: رمز موفقیت ازدواج آسان استفاده از ظرفیت مردمی و نتیجه پایداری طرح‌ها در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت‌الاسلام رضا رویت، مدیرعامل بنیاد ملی خانواده شب گذشته (19 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر فضای خانواده در کشور ایران حال خوبی ندارد و به همین جهت جامعه رنج های بسیاری می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طی 20 سال گذشته در کشور شاهد افزایش طلاق و کاهش ازدواج هستیم به طوری که در سال 74 از 30 هزار طلاق به 165 هزار مورد در سال 96 رسیده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین طی چهار سال اخیر با افزایش طلاق در سال های اول زندگی زوجین مواجه بودیم که با ارائه مشاوره از افزایش طلاق جلوگیری به عمل آمده است.

 

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده ابراز کرد: در حال حاضر بالارفتن سن ازدواج موجب کاهش ازدواج شده است و به همین جهت طرح خانواده پایدار در مشهد، شبکه فعالان در اصفهان، ازدواج آسان در گلستان، طرح بهار نکو در شیراز و شفای یزد در امر ازدواج آسان کوشیدند.

 

حجت الاسلام رویت خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی رمز موفقیت ازدواج آسان و پایدار شده است.

 

وی گفت: امروز مجموعه سایبان مهر در استان همدان آغاز به کار می کند و خانواده را به صورت چهره به چهره برای به وجود آوردن یک خانواده مستحکم و شیعی آموزش می دهد.

 

وی تصریح کرد: امیدوارم نتایج فعالیت‌های این مرکز درهمدان قابل مشاهده باشد به گونه‌ای که این مرکز به نمونه‌ای قابل تکثیر در کشور تبدیل شود .

 

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده ابراز داشت: خوشبختانه همدان تجربیات خوبی در زمینه کاهش طلاق دارد که از جمله آن می‌توان به بنیاد حفظ صیانت از خانواده اشاره کرد.

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دستیار مردمی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت و در مراسم معرفی دستیار مردمی فرماندار شهرستان پلدشت گفت: اگر بخواهیم تولید قوی داشته باشیم باید به سراغ مردم برویم.
حجت الاسلام نژاد شاه محمد خاطر نشان کرد: رسالت ما در دولت بازگشت به سوی مردم و حکمرانی مردم است و باید در تمامی برنامه‌ها از جمله اقتصادی و فرهنگی مردم نقش پر رنگ داشته باشند و با استفاده از ظرفیت مردم قطعا فساد ریشه کن؛ و ظرفیت تولید بیشتر می‌شود.
فرماندر شهرستان پلدشت در این جلسه از بهره برداری از پایاب سد کرم آباد پلدشت تا پایان نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از پایاب سد کرم اباد ۲۰ هزار هکتار در پاییز امسال زیر کشت خواهند رفت.
حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهرستان پلدشت هم در این جلسه گفت: برای تحقق شعار سال باید همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت مردم برای تولید استفاده نمایند.
در پایان این جلسه آقای هادی بابایی بعنوان دستیار مردمی فرماندار شهرستان پلدشت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر