Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@03:58:24 GMT

آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف در بیجار

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۱۲۲۹

آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف در بیجار

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ازاعتکاف به عنوان یکی از بهترین پدیده‌های معنوی نام بردو گفت: جوانان بسیاری در مراسم اعتکاف شرکت می‌کنند و برهمین اساس هر ساله مراسم اعتکاف از نظر کمی و کیفی رو به شد و تعالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف دربیجار، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهر و روستاهای  بیجار برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام مختاری نیا با بیان اینکه اعتکاف آثار تربیتی، اخلاقی، روحی و روانی، فردی و اجتماعی و البته سازندگی دارد، افزود: اعتکاف از مهم ترین عوامل تربیت نسل جوان است و اگر بخواهیم نسل جوان را تربیت دینی کنیم یکی از عوامل کمک کننده در این راه فریضه اعتکاف است
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجاربیان کرد:آثار تربیتی و دینی اعتکاف معنی‌دار است و باید در نظر داشت که فرصت اعتکاف مثل برکات ماه مبارک رمضان است که باید برای ترویج آن تلاش کرد.
حجت‌الاسلام مختاری نیا گفت:ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۰ فروردین سال ۱۳۹۷ در مجتمع فرهنگی نور تبلیغات اسلامی بیجار انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری  مراسم اعتکاف درشهرستان  بیجار 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تصمیم کمیته انضباطی محمدرضا مختاری می‌تواند در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حضور یابد. 

شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی‌گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود