Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛گفت: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در ایام نوروز برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و پیش بینی نشده در آماده باش خواهند بود.

محمد حسین فلاح تفتی بر آمادگی کلیه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در ایام نوروز تأکید کرد و افزود: مدیران ادارات و نهاد‌ها باید با تنظیم لیست‌های کشیک در این ایام نظارت کافی و جامعی را بر اجرای صحیح فعالیت‌های حوزه مدیریت خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح تفتی در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در فراهم نمودن فضای شایسته به منظور پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی تصریح کرد: پیوستگی و تعامل بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های عضو ستاد مورد تأکید است و امیدواریم با این روند شرایط بسیار خوبی در شهرستان یزد در این ایام فراهم شود.

وی با اعلام اینکه در دستور العمل ستاد اجرایی خدمات سفر ۲۷ شرح وظیفه برای کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت زیرساخت‌ها و تأسیسات شهری، توجه به ابعاد بهداشتی، ترافیکی، خدمات و فرهنگی شهر و روستاها، رفع مسائل و مشکلات در برخی از پارک‌ها و فضای سبز از مهمترین مسائلی است که باید اعضای این کمیته به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون فرماندار یزد همچنین اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته هر گونه حفاری در سطح شهرستان از تاریخ ۱۵ اسفندماه ممنوع شده و دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها باید در این مهلت باقی مانده نسبت به تکمیل طرح‌های خود در سطح شهر اقدام نمایند.

فلاح تفتی در پایان با اشاره به ثبت شهر میراث جهانی یزد در فهرست آثار یونسکو ابراز داشت: قطعاً در سال جدید حضور و ماندگاری مسافران و گردشگران در شهرستان یزد به نسبت سال‌های گذشته بیشتر خواهد بود لذا ضرورت دارد با توجه به این اتفاق مهم خدمات ارائه شده به مسافران نیز در خورشأن و جایگاه شهر جهانی یزد باشد.

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان یزد جهت بحث و تبادل نظر در خصوص ارائه راهکار‌ها به منظور اجرا در کمیته‌های خدمات امداد و نجات و هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ستاد خدمات سفر شهرستان یزد به ریاست معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری تشکیل شد.

انتهای پیام/ ی

اجرای صحیح فعالیت‌های حوزه مدیریت در ایام نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: دیروز با پیش بینی مناسب و هشدارهای لازم روستاها تخلیه ‌و ساکنان آنها در جایی اسکان داده شدند. بعد از شکستن بند خاکی مشکلی به مردم و خسارت جانی نداشتیم که در کنار این بارش الهی جای شکر دارد.

محمدعلی آخوندی‌ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با تعدادی از مدیران استانی که در شهرستان حضور داشتند تشکیل‌ و نیازهای دستگاه‌ها و وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های استانی نسبت به تامین و اعزام ماشین آلات عمرانی اقدام شد ‌و امدادرسانی و تخلیه آب منازل و واحدهای تجاری در سطح شهر حاجی‌آباد و روستاها صورت گرفت.

آخوندی گفت: در حال حاضر باران بند آمده و شرایط برای کارهای امدادی فراهم است، اما در جاده، سیلاب وجود دارد و همکاران راهداری در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ‌اظهار کرد: برنامه ریزی انجام گرفت که تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای همکاری حضور پیدا کردند و در محل فرمانداری ستاد زده شد و شرایط به صورتی پیش آمد که بتوانیم که حداکثر استفاده را از امکانات موجود در کنار امکانات اعزامی مرکز استان داشته باشیم.

آخوندی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به منطقه اعزام شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و عشایر بیشتر خسارت دیدند و در زیرکوه بخش قنوات در دام خسارت دیده و بخشی از آبگرفتگی مناطق مسکونی شهری و روستایی را در برداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری