Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نیروهای مسلح مصر در بیانیه‌ای از استمرار عملیات «سیناء ۲۰۱۸» و کشته شدن ۱۶ فرد مسلح در این عملیات خبر دادند.

 سرهنگ «تامر الرفاعی» سخنگوی نیروهای مسلح مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان یورش به مناطق عملیاتی و درگیری با افراد مسلح، ۱۲ نفر به قتل رسیدند و مقادیری سلاح گرم و دستگاه‌های بی‌سیم از این افراد کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که همچنین چهار فرد مسلح نیز در مناطق کوهستانی واقع در مرکز سیناء به قتل رسیدند و سه نفر نیز دستگیر شدند.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای گارد مرزی با همکای نیروی هوایی توانستند چهار دستگاه خودرو که سرنشینان آنها از افراد مسلح بودند در حین نفوذ به خاک مصر از مرز غربی این کشور را منهدم کنند.

عملیات گسترده در شبه‌جزیره سیناء با نام «سیناء ۲۰۱۸» اخیرا آغاز شده است و این در حالی است که چند هفته بیشتر به پایان مهلت سه ماهه تعیین شده از سوی «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر در خصوص تأمین امنیت استان شمال سیناء باقی نمانده است.

شبه‌جزیره سینا طی سال‌های اخیر شاهد افزایش عملیات‌های تروریستی برخی گروه‌های مسلح از جمله گروه «ولایت سیناء» شاخه داعش علیه نیروهای ارتش و پلیس مصر بوده است که تا کنون شمار زیادی از این نیروها نیز کشته و زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ص

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های کردستان از وقوع درگیری مسلحانه مرزبان هنگ مرزی بانه با اشرار مسلح در منطقه مرزی «هنگ ژال» بانه و شهادت یکی از مرزبان هنگ بانه در این درگیری خبر داد.

وی اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و مراقبت از نوار مرز، با گروهک معاند درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وی افزود: با مقاومت کم نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی ضمن دفع حمله این جنایتکاران از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری بعمل آمد که اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار سپهری تصریح کرد: در این درگیری سرباز وظیفه "فرزین بلیان "با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و به شدت مجروح شدکه اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر وقاع نشد و این مرزبان دلاور و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به بیمارستان شهرستان بانه منتقل شدند.

ارشدترین مقام در مرزبانی استان کردستان عنوان کرد: بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

گفتنی است، شهید بلیان مجرد و اهل شهرستان کرمانشاه است.

کد خبر 6094906

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • عملیات «وعده صادق» مبدأ تاریخ جدیدی برای جهان است
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم