Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@09:59:40 GMT

پیشهاد عضو شورای شهر درباره بحران آب

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۶۲۵۵

پیشهاد عضو شورای شهر درباره بحران آب

صدراعظم نوری گفت: پیشنهاد دارم قیمت آب بهاء باید واقعی شود و در تبصره یک پیشنهادی املاک دارای کاربرد ورزشی و آموزشی از شمول تخفیف حذف شود.  به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا صدراعظم نوری در بررسی "پیشنهاد تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تاسیسات آب شهر تهران "مطرح کرد: با توجه به وضعیت اب در دنیا و ایران و اینکه بحران اینده کشور‌ها بحران اب است و در کشور ما قدر و ارزش اب دانسته نیست و مصرف بی رویه است به عنوان مثال هر نفر در تهران روزانه ٢٥٠ لیتر اب مصرف می‌کند که دو برابر استاندارد جهانیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همینطور منابع تجدید پذیر آب در ایران ١٦٠٠ لیتر است که متوسط ان در دنیا ٧٠٠٠ لیتر است بنابر این اگر برداشت آب از منابع موجود با همین روند ادامه یابد در آینده شاهد شرایط غیر قابل تحمل برای شهرومندان خواهیم بود، بنابر این پیشنهاد دارم قیمت آب بهاء باید واقعی شود و در تبصره یک پیشنهادی املاک دارای کاربرد ورزشی و آموزشی از شمول تخفیف حذف شود.

صدراعظم نوری گفت: شهریه مقطع ابتدایی و مهد کودک میلیونیست، هزینه فعالیت‌های ورزشی مجموعه‌های خصوصی بسیار بالاست بنابراین مکان‌های ورزشی و آموزشی خصوصی و غیرانتفاعی که با اخذ هزینه‌های بالا از شهروندان مدیریت می‌شوند دلیلی ندارد که مشمول تخفیف و تسهیلات شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه‌های اطراف سحابی حلقه

سحابی حلقه (M57) پیچیده‌تر از آن است که در یک تلسکوپ کوچک به‌نظر می‌رسد. حلقه مرکزی که به‌راحتی قابل مشاهده است حدود یک سال نوری وسعت دارد.
این نوردهی بسیار عمیق که تلاش مشترکی از داده‌های سه تلسکوپ بزرگ و مختلف را ترکیب می‌کند، رشته‌های حلقه‌ای گاز درخشان را که بسیار دورتر از ستاره مرکز آن گسترش می‌یابد، بررسی می‌کند.

این تصویر ترکیبی شامل نور قرمز ساطع‌شده از هیدروژن و همچنین نور مرئی و مادون قرمز است.

سحابی حلقه یک سحابی سیاره‌ای دراز است؛ نوعی سحابی که زمانی ایجاد می‌شود که یک ستاره شبیه به خورشید تکامل می‌یابد تا جو بیرونی خود را منفجر کند و به یک ستاره کوتوله سفید تبدیل شود.

این سحابی در فاصله ۲۵۰۰ سال نوری به سمت صورت فلکی شلیاق قرار دارد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • حلقه‌های اطراف سحابی حلقه
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد