Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران پیشنهاد افزایش 20 درصدی قیمت آب از سوی کمیسیون برنامه و بودجه طرح و بررسی شد.
زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد آبفا در قالب نامه به شورا آمده است، تاکید کرد: این پیشنهاد باید به صورت طرح یا لایحه باشد و این نامه از طرف آبفا باید به کمیسیون‌ها ارجاع شود تا آن‌ها بررسی کنند و نظر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بیشتر بودن هزینه‌های دریافتی در اماکن ورزشی، مذهبی و آموزشی از مردم گفت : باید از مراکز غیر انتفاعی و خصوصی هزینه بیشتری دریافت شود.
عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه سرانه منابع تجدید پذیر آب در ایران ۱۶۰۰ لیتر
و در دنیا ۷۰۰۰ لیتر است، گفت: اگر برداشت آب از منابع موجود با همین روند ادامه یابد، در آینده شاهد شرایط غیر قابل تحمل برای شهروندان خواهیم بود، بنابراین پیشنهاد دارم قیمت آب بهاء باید واقعی شود و در تبصره یک پیشنهادی املاک دارای کاربرد ورزشی و آموزشی از شمول تخفیف حذف شود.
وی افزود: مدارس غیر انتفاعی، مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها پول زیادی را از آ‌ن‌ها می‌گیرند و نباید به آن‌ها تسهیلات دهیم.
صدراعظم نوری با اشاره به ضرورت ساخت 374 مخزن آب اضطراری در تهران گفت: به شرکت آبفا مهلت می‌دهیم تا پایان فروردین 97 برنامه خود را برای مخازن آب اضطراری ارائه دهد.

افزایش ۲۰ درصدی حق انشعاب آب خانگی در شورای شهر تهران به تصویب رسید.

در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با عنوان " حق انشعاب آب خانگی" با حداکثر آرا تصویب شد.
در این جلسه مقرر شد بهای انشعاب آب خانگی به میزان ۲۰ درصد افزایش یابد.
محمد پرورش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران هم با حضور در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر روزانه ۳ میلیون مترمکعب آب در شهر تهران توزیع می‌شود و اگر در ارائه خدمات وقفه بیفتد با مشکلاتی مواجه می‌شویم.
وی افزود: در حال حاضر آمادگی تفکیک کنتور‌های آب خانه‌ها را داریم و اگر مشترکی در این زمینه درخواستی داشته باشد ما می‌توانیم این درخواست را محقق کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان

ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی