Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@15:54:33 GMT

این شهر در شاخصهای امنیتی کشور رتبه برتر را دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۸۹۳۵

این شهر در شاخصهای امنیتی کشور رتبه برتر را دارد

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: این رتبه در سال 96 ابلاغ شده است.
سردار بنی اسدی فر افزود: اجرای بیش از 2 هزار طرح عمرانی در استان و سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری خارجی بیانگر تاثیر نظم و امنیت بر توسعه استان و بیانگر شاخصهای امنیتی در استان کرمان است.
وی وضعیت استان را در حوزه تصادفات جاده ای نامناسب ارزیابی کرد و گفت : در سال 96 میزان فوتی ها در تصادفات جاده ای 18 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی استان کرمان را در میزان کشته های تصادفات جاده ای رتبه 4 کشور اعلام کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در 9 ماهه امسال 10 میلیون تردد در جاده های استان ثبت شده است.
وی تصریح کرد: عامل انسانی در 70 درصد تصادفات جاده ای نقش داشته است.
سردار بنی اسدی فر همچنین گفت: پلیس از 24 اسفند با شعار آرامش بهاری با نظم و امنیت تا پایان تعطیلات در اماده باش کامل است. وی همچنین در خصوص وی درباره متخلفان و برهم زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه اخر سال هم گفت: پلیس با جدیت با متخلفان برخورد می کند و مردم نیز می توانند هرگونه تخلفی در این زمینه را به تلفن 197 اطلاع دهند.

900/900

کرمان سردار بنی اسدی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است

اکبر قنبری در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، برگزاری میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی، شهری و دستگاه‌های خدمات رسان در محل آموزش و پرورش را گامی ارزشمند در پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات و درخواست‌های همکاران فرهنگی دانست و افزود: در ادامه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه ویژه ای در تجلیل از مقام شامخ معلم خواهیم داشت، تا بتوانیم این جایگاه برجسته را نزد دانش آموزان بیش از گذشته ترسیم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، عملکرد مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر در دو سال گذشته را تحولی عظیم دانست و افزود: کسب رتبه برتر در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رتبه برتر در راهیان نور دانش آموزی، افزایش چندین برابری فعالیت‌های فرهنگی، کسب ٢٧ مقام ورزشی تیم‌های ورزشی در سطح استان تهران، راهیابی و کسب رتبه‌های برتر دانشگاه‌های کشور از جمله توفیقات به دست آمده است.

قنبری همچنین به رشد فعالیت‌های عمرانی آموزش و پرورش اسلامشهر اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی، چندین مدرسه تخریب و بازسازی شد و در این خصوص ٢۵۰ کلاس درس در دست ساخت است، که ١٠٠ کلاس درس تحویل شده است.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه نوسازی و بهسازی، زیباسازی مدارس شاهد یک تحول و رشد چشمگیری در مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر بوده ایم که این تلاش‌های تحولی استمرار خواهد داشت.

کد خبر 6098711

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری